شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 17926
به همت دانشگاه قرآن و حدیث

دوره «فراخواندن» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دوره فراخواندن به همت دانشگاه قرآن و حدیث برای افزایش هوش و استعداد ویژه دانشجویان و طلاب در قم برگزار می شود.
دوره «فراخواندن» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، جلسه آشنایی با دوره فراخواندن، ساعت 15 روز سه شنبه 17 دی ماه در تالار علامه مجلسی مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث برگزار می‌شود.
 
این دوره برای عموم علاقه‌مندان، از 21 دیماه سال جاری به مدت دوازده جلسه، شنبه‌ها در دو نوبت از ساعت 13 تا 15 و 15 تا 17 در مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برگزار خواهد شد.
 
در این دوره آموزشی وضعیت PFC مغز سامان پیدا می‌کند و با فعال شدن نیمکره راست مغز، دو نیمکره مغز انسان متعادل‌تر شده و دقت، تمرکز و حافظه به شکلی عجیب و باورنکردنی ارتقا خواهد یافت.
 
شرکت در این دوره موجب می‌شود حافظه حدود دو هزار درصد رشد کرده و شیوه مطالعه و خواندن نیز کاملا دگرگون شده و از شکل سنتی و حتی تندخوانی به تصویربرداری لحظه‌ای و صفحه‌ای تبدیل شود.
 
یک صفحه 20 سطری از یک کتاب بین 4 تا 7 ثانیه همراه با یادگیری، به گونه‌ای خوانده می‌شود که یک کتاب 300 صفحه‌ای در مدت زمان حداکثر 24 تا 35 دقیقه مطالعه می‌شود.
 
در دوره «فراخواندن» یا متاریدینگ پیشرفته، زمان مطالعه مذکور به صورت مجدد کاهش خواهد یافت و بر این اساس، دوره آموزشی فراخواندن (متاریدینگ) زمینه لازم را برای ایجاد دانش تراکمی و بهبود وضعیت علمی کشور نیز فراهم می‌کند.
 
در روش «فراخواندن» یا متاریدینگ، علاوه بر یادگیری مفهومی، به دلیل ارتقای وضعیت هوش و حافظه و دقت و تمرکز و ... مطالعه امری لذت‌بخش و آسان خواهد شد و این امکان را پدید خواهد آورد که فرد پس از گذراندن 10 الی 12 جلسه آموزشی و استمرار تمرینات بتواند در یک بازه زمانی کوتاه، از لحاظ کمی و کیفی، هوش، حافظه، تمرکز و مطالعه و دانش خود را به میزان شگفت‌انگیزی افزایش دهد.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند به نشانی www.Hadith.net یا www.qhu.ac.ir مراجعه کنند یا با شماره 025-37176271 تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcepo8z.jh8fwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما