يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : 17967
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم:

19 دی پایان مهلت بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان قمی اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: 19 دی‌ماه آخرین مهلت برخورداری کارفرمایان واحدهای صنفی صنعتی و کشاورزی از بخشودگی 100 درصد جرائم بیمه‌ای است.
19 دی پایان مهلت بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان قمی اعلام شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی در حاشیه بازدید از روند اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان در شعبه یک قم گفت: با ابلاغ و اجرای قانون بخشودگی 100 درصد جرائم بیمه‌ای تاکنون 2 هزا رو 768 کارفرمای قمی به شعب تامین اجتماعی استان قم مراجعه کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: از این تعداد 2 هزا رو 158 کارفرما، بدهی خود را به صورت یکجا پرداخت کردند و 610 کارفرما نیز درخواست تقسیط بدهی خود را داشتند.
 
مدیرکل تامین اجتماعی قم از کارفرمایان بدهکار خواست در مدت زمان باقیمانده تا 19 دی‌ماه جاری با مراجعه به شعب تامین اجتماعی استان از فرصت طلایی بخشودگی 100 درصد جرائم بیمه‌ای استفاده کنند؛ مهلت اجرای قانون بخشودگی جرائم به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
 
موسوی در خصوص نحوه پرداخت یکجای جرایم بیمه‌ای و مزایای آن عنوان کرد: در صورتی که ‌کارفرمایان درخواست کتبی خود مبنی بر پرداخت بدهی‌های قطعی معوقه بابت اصل حق ‌بیمه، بیمه ‌بیکاری و چهار درصد مستمری کارهای سخت و زیان‌آور مربوط به پایان اسفندماه 91 را تا 19 دی‌‌ماه سال‌‌جاری به شعب تامین اجتماعی ارائه و مبلغ مربوطه را به صورت یک‌جا در یکی از بانک‌های عامل به حساب واریز کنند 100 درصد جرائم آن‌ها مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.
 
وی با اشاره به امکان پرداخت بدهی‌های کارفرمایان به صورت اقساط خاطرنشان کرد: چنانچه‌ کارفرمایان توانایی پرداخت بدهی‌های قطعی معوقه خود را به صورت یکجا نداشته باشند، می‌توانند درخواست کتبی خود مبنی بر تقسیط بدهی‌های کارگاه را حداکثر تا مهلت اعلام شده ارائه و ثبت کنند؛ در این صورت با توافق شعبه مربوطه، بدهی مزبور مشروط بر اینکه سررسید آخرین قسط بدهی از 29 اسفندماه 92 تجاوز نکند، تقسیط و در صورتی که اقساط تعیین شده را در سررسیدهای مقرر پرداخت کنند، تمام جرائم مربوطه بخشوده خواهد شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjahev.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما