شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 18098
نماینده مردم قم در مجلس:

ورزش قم به سرمایه‌گذاران و مشارکت بخش خصوصی نیاز دارد

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس یکی از مهمترین نیازهای امروز ورزش قم را وجود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به این عرصه مهم اجتماعی عنوان کرد.
ورزش قم به سرمایه‌گذاران و مشارکت بخش خصوصی نیاز دارد
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی‌فراهانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل تیم کاراته و شرکت آذرخودروی نوین نماینده استان قم در مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور گفت: خوشحالم از اینکه آذرخودروی نوین وارد حمایت جدی و سرمایه‌گذاری اصولی در ورزش کاراته شده است.
 
وی اظهار کرد: کاراته یکی از رشته‌های استعدادخیز و قهرمان‌پرور ورزش قم است و خوشبختانه افتخارات و عناوین ارزشمندی توسط ورزشکاران این رشته در سال‌های اخیر از مسابقات داخلی و بین‌المللی نصیب ورزش قم شده است.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: نتایج تیم آذرخودروی نوین در مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور را تعقیب می‌کنم و خوشحالم از اینکه می‌بینم چهره‌های مطرح و مستعد کاراته قم در این تیم جمع شده‌اند و اکنون این تیم در جمع مدعیان قهرمانی قرار دارد.
 
وی عنوان کرد: ما در کاراته، کشتی، فوتسال، تکواندو و چندین رشته ورزشی دیگر نوجوانان و جوانان مستعد و آینده‌داری داریم که انصافاً حضور عزیزانی همچون مدیران ورزش دوست آذرخودروی نوین در قالب بخش خصوصی می‌تواند نقش مهمی در آینده درخشان این نوجوانان و جوانان ایفا کند.
 
امیرآبادی خاطرنشان کرد: همواره سفارش ما به مسئولان ورزش این بوده که باید برای پیشبرد اهداف ورزش از توان بخش خصوصی بیشتر استفاده شود البته همیشه هم سفارش می‌کنیم که هزینه‌ها را مدیریت کنید و از مخارج اضافه بپرهیزید و قناعت را مدنظر بگیرید تا بخش خصوصی بعد از مدت کوتاهی از سرمایه‌گذاری در ورزش پشیمان نشود چون بخش خصوصی وظیفه ندارد که حامی ورزش قهرمانی باشد بلکه با این حمایت خود به ورزش لطف می‌کند.
 
وی عنوان کرد: تیم آذرخودروی نوین قطعاً می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای حضور بخش خصوصی در ورزش قهرمانی باشد، 100 درصد باید مدیریت قوی و حساب شده‌ای انجام بدهید تا دیگر فعالان در بخش خصوصی نیز به سرمایه‌گذاری در ورزش تشویق شوند.
 
نماینده مردم قم در خانه ملت ادامه داد: با توجه به اینکه آذرخودروی نوین نماینده قم در مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور است باید سعی کنید از نظر اخلاقی و فرهنگی نیز الگو باشید و برای این الگو بودن حتماً به مقوله فرهنگ در کنار فعالیت‌های ورزشی باشگاه توجه کنید.
 
وی تصریح کرد: در کنار ورزش قهرمانی باید ورزش و منش پهلوانی نیز کار شود و ورزش قهرمانی بدون منش پهلوانی موثر نخواهد بود.
 
امیرآبادی در ادامه پیشنهاد داد تا در کنار تیم و باشگاه شخصی روحانی باشد تا از نظر اخلاقی و فرهنگی اقدامات خوبی انجام شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcfcxdy.w6dc1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما