دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 18410

خانه معدن قم با برگزاری انتخابات تشکیل شد

قم نيوز : قم نیوز: جلسه انتخاب هیات مدیره خانه معدن استان قم با حضور رئیس خانه معدن ایران و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم برگزار شد.
خانه معدن قم با برگزاری انتخابات تشکیل شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در ابتدای جلسه با بیان اینکه تشکل‌های خصوصی در هیچ زمانی رقیب بخش خصوصی نبوده‌اند گفت: انجمن‌ها همیشه در کنار بخش دولتی و با تلاش خود، یاور و همراه بخش‌های دولتی هستند و معتقدم که همواره بیشترین توفیقات اقتصادی از همدلی و پشتکار همین انجمن‌های بخش خصوصی حاصل شده است.
 
وی اذعان کرد: تشکیل و ساماندهی انجمن خانه معدن، موجب افزایش روحیه تلاش، راندمان و فضای نشاط در امور معدنی استان قم خواهد شد و امیدوارم خواسته‌های قانونی بخش معدن استان به نحو شایسته‌ای به نتیجه برسد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: تشکل‌ها و انجمن‌های خصوصی به مثابه دو بال پرواز برای بخش خصوصی هستند و افرادی که در بخش‌های خصوصی مشغول فعالیت هستند از فضای به وجود آمده باید بهره برداری و استفاده لازم را داشته باشند.
 
وی ابراز کرد: امیدواریم با انتخاب افراد شایسته و کارآمد در خانه معدن استان قم، فعالیت‌های معدنی در قالب شرح وظایف خانه معدن، دوران تازه‌ای را آغاز کند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcdzo0f.yt0jf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما