دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 18596

دیدار مردمی استاندار در بخش کهک

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: مردم قم مستحق هرگونه خدمت هستند و مسوولان باید در اینگونه امور از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.
دیدار مردمی استاندار در بخش کهک
به گزارش قم نیوز،  حجت الاسلام ˈمحمد صادق صالحی منشˈ همزمان با سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در نخستین دیدار مردمی خود در بخش کهک با اشاره به فعالیتهای مضاعف مسوولان در جهت عمران و آبادانی روستاهای تابعه، خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و مناطق محروم باید در اولویت کارهای اجرایی مسوولان قرار گیرد.
 
وی با بیان اینکه خدمات به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همت بلند امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب قابل توجه بوده است، خاطرنشان کرد: باید در مسیر حرکت به سمت قله جهت عمران و آبادانی سرعت مضاعف پیدا کرده و در این راه تلاشهای گسترده ای صورت پذیرد.
 
وی ضمن قدردانی از محبت و بزرگواری مردم بخش کهک، گفت: استان قم دین خود را نسبت به نظام و انقلاب ادا کرده و اکنون نوبت ما مسوولان است تا خدمت بی منت نسبت به این مردم وفادار و همیشه در صحنه داشته باشیم.
 
صالحی منش با اشاره به نیازهای عمومی بخش کهک، افزود: وضعیت بهداشت و زیرساختهای عمومی بخش کهک باید در اولویت کاری مسوولان استان قرار گیرد.
 
وی نقش نمایندگان قم خصوصا ˈعلی لاریجانیˈ، رییس مجلس شورای اسلامی را در رفع نیازهای استان قم برجسته دانست و افزود: حضور نماینده قم در راس قوه مقننه بسیار ظرفیت بالایی می باشد که همه باید از این فرصت به نحو مطلوب بهره مند شوند.
 
در این دیدار که در فضای صمیمی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین ˈسید حسین میرمومنیˈ، امام جمعه بخش، ˈعلیرضا گلچین پورˈ، بخشدار و ˈمحمد رضا حاج اسماعیلیˈ، ریس شورای اسلامی شهر کهک ضمن خیر مقدم به استاندار قم گزارشی از اقدامات و نیاز های بخش کهک ارایه کردند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdciqwaz.t1av32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما