چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 1867
امشب در قم؛

باقری‌لنکرانی مجلس ایده‌آل را تشریح می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری امشب در مدرسه معصومیه قم با موضوع "مجلس آینده، مجلس ایده آل" سخنرانی خواهد کرد.
باقری‌لنکرانی مجلس ایده‌آل را تشریح می‌کند
به گزارش قم نیوز، مسئول بسیج مدرسه معصومیه امروز اظهار کرد: این سخنرانی که در راستای ایجاد فضای روشنگری در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد، بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار می‌شود.

بهزاد زارع افزود: یکی از راه‌های ایجاد بصیرت در فضای سیاسی کشور همین جلسات نشست با اشخاص و پرسش و پاسخ‌ها است که سبب ایجاد فضای گفت‌وگو و روشنگری می‌شود.

وی عنوان کرد: در همین راستا به صورت هفتگی کارگاه‌هایی با عنوان جریان‌شناسی سیاسی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در این مدرسه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدرسه همچنین دو دوره روایتگری شهدا توسط اساتید موسسه سیره شهدا به منظور تربیت راوی برای کاروان‌های راهیان نور در حال برگزاری است.

مسئول بسیج مدرسه معصومیه بیان کرد: در این کلاس‌ها که با استقبال خوبی روبه‌رو بوده است، بیش از ۱۰۰ طلبه از این مدرسه شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های هفتگی شبی با شهدا و پرده‌خوانی در موضوع سیره شهدا نیز از دیگر فعالیت‌های بسیج در مدرسه معصومیه است.

زارع با اشاره به فعالیت‌های پایگاه اینترنتی این مدرسه، گفت: متاسفانه این سایت که فعالیت‌های موثری در زمینه رفع شبهات در موضوع وهابیت داشت، توسط یکی از عناصر این فرقه انحرافی در عربستان، هک شد.

مسئول بسیج مدرسه معصومیه در پایان با اشاره به آغاز هفته بسیج، ادامه داد: در این هفته برنامه‌های متعدد فرهنگی، سیاسی و ورزشی در حال اجراست و هفته آینده نیز صبحگاه مشترکی برای طلاب بسیجی این مدرسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.90f2yt0j5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما