چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : 1880
از ابتدای دی ماه سال جاری؛

دریافت لیست حق بیمه فقط درقالب لوح فشرده

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با اشاره به انجام مقدمات و بستر سازی مناسب جهت اجرای طرح دریافت لیست حق بیمه از طریق اینترنت اعلام کرد در راستای اجرای طرح مذکور، ازابتدای دی ماه سال جاری لیست های حق بیمه فقط درقالب لوح فشرده (cd) دریافت می شود و لیست های دستی به هیچ وجه پذیرفته نخواهد شد.
دریافت لیست حق بیمه فقط درقالب لوح فشرده
به گزارش قم نیوز، سیدمجتبی موسوی گفت: دریافت لیست از طریق لوح فشرده از ابتدای آذرماه سال جاری به صورت فراگیر درشعبات و کارگزاری های تامین اجتماعی استان اجرایی می شود و در دی ماه، لیست حق بیمه فقط در قالب لوح فشرده انجام می شود.

وی ذکر کرد دریافت اینترنتی لیست حق بیمه از ابتدای آبانماه سال جاری به صورت آزمایشی دربرخی شعبات استان تهران اجرا شده است که پس از اخذ نتایج لازم تا پایان سال جاری به صورت سراسری به اجرا درخواهد آمد.

موسوی اجرای این طرح را باعث تسهیل درخدمت رسانی، صرفه جویی دروقت و هزینه، جلوگیری از خطاهای احتمالی و بستر سازی تامین اجتماعی الکترونیک دانست.

ایشان از کارفرمایان درخواست کرد که با استفاده از ظرفیت داخلی و همچنین بخش خصوصی و استقبال ازاین طرح زمینه خدمت رسانی بهتر را مهیا کنند .

وی درپایان گفت اطلاع رسانی لازم دراین خصوص از طریق نصب تراکت و بنر در شعبات تابعه صورت پذیرفته و کارفرمایان می توانند آخرین نسخه از نرم افزار ارسال لیست حق بیمه را از طریق پایگاه اینترنتی صندوق تامین اجتماعی به آدرس WWW.SSO.IR دریافت نمایند.

همچنین سایر اطلاعات تکمیلی درخصوص نحوه تکمیل و ارسال لیست حق بیمه و سایر دانستیهای لازم برای کارفرمایان درهمین پایگاه اطلاع رسانی دربخش خدمات کارفرمایان دراختیار ایشان می باشد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.vazct1avubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما