دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : 18842
سرپرست دانشگاه قم عنوان کرد

تاکید سرپرست دانشگاه قم بر برگزاری باشکوه مراسم دهه مبارکه فجر

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست دانشگاه قم گفت: دهه فجر ،‌ سرآغاز آزادگی،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران بود و بر این اساس باید مراسم دهه فجر باشکوه برگزار شود.
تاکید سرپرست دانشگاه قم بر برگزاری باشکوه مراسم دهه مبارکه فجر
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام دیرباز در دانشگاه قم با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم دهه مبارکه فجر اظهار کرد: دهه فجر انقلاب از رشحات اسلام است و این دهه فجر باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود. و این مراسم را با هیجانهای عاطفی صحیح باید با طراوت و تازه کرد و این  دهه مبارکه  می باید همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود.
 
عضو خبرگان رهبری  با اشاره به اینکه سی و چهار سال از استقرار یک نظام ارزشی مبتنی بر اسلام ناب در بطن خاورمیانه می‌گذرد افزود: نظام اسلامی با پشتوانه اراده و خلوص یک ملت با هدایت داهیانه امام راحل (ره) به رژیمی پایان داد که سال‌های متمادی حیات خلوت مستکبران عالم بود و علقه‌ای  از عمق وجود به آرمان‌های والای خمینی کبیر از آن روز تاکنون در میان قلوب نسل‌های ایران اسلامی پدید آورد.
 
عضو هیات علمی گروه فلسفه دانشگاه قم عنوان کرد :امروز ماموریت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی، همچنان تاکید بر معنویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پیروی از اندیشه‌های امام راحل (ره) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری است و بی‌شک عدم توجه یا کم توجهی  به این امور از دست دادن دستاوردهای بزرگ انقلاب یعنی ” استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” را به همراه دارد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcci4qs.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما