پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 1903
باقری‌لنکرانی در نشست مجلس ایده‌آل در دهه چهارم انقلاب اسلامی

جبهه پایداری ‌‌درباره مردودین فتنه‌ اغماض نمی‌کند

قم نيوز : قم نیوز: عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: این جبهه هیچگاه در برابر مردودین فتنه و صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی اغماض نخواهد داشت.
جبهه پایداری ‌‌درباره مردودین فتنه‌ اغماض نمی‌کند
به گزارش قم نیوز، کامران باقری لنکرانی چهارشنبه شب در نشست سیاسی مجلس ایده آل در دهه چهارم انقلاب اسلامی که در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد اظهار داشت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در انتخابات آینده به دنبال تبیین درست و اصولی گفتمان انقلاب و روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه بوده و در خصوص حضور کاندیداهای خود در انتخابات تصمیم نگرفته است.

وی با بیان اینکه وحدت با جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس را به شرط آنکه واقعا اصولگرایی باشد خواهیم پذیرفت، خاطرنشان کرد: کسانی که به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان فتنه ۸۸ لبیک نگفته و در برابر فتنه گران سکوت اختیار کرده و مواضع خود را به طور صریح مشخص نکردند، چگونه می‌توان در آینده به آنها اعتماد کرد.

وزیر بهداشت دولت نهم گفت: جریان انحرافی برای حضور در انتخابات آینده مجلس کارها را پیچیده کرده و ما باید در برابر آنها با تدبیر عمل کرده و فضای کار و فعالیت را از آنها بگیریم، زیرا آنها با احصاء نقاط ضعف برخی افراد در جریان اصولگرایی علیه آنها خبرسازی می‌کنند.

وی در ادامه افزود: توفیقات اندک جریان انحرافی در جذب افراد و برخی جوانان ناشی از همین اشتباه جریان اصولگرایی است که پرچم وحدت و ائتلاف اصولگرایان را با وجود افراد مسئله دار در این جریان به اهتزاز درآورده‌اند، البته ما ادعا نمی‌کنیم اعضای جبهه پایداری معصوم و بی‌اشتباه هستند، اما مهم دفاع از ارزش‌ها و گفتمان انقلاب و رهبری است.

باقری لنکرانی همچنین تصریح کرد: مجلس هشتم نقاط مثبت و اقدامات ارزشمند بسیاری همچون تصویب قانون هدفمندی یارانه‌ها را انجام داده است، اما برخی حرکات سینوسی و تصویب قانون و لغو آن پس از یک هفته، زمان ارزشمندی را به هدر می‌دهد و این درست نیست.

وی با اشاره به دیدار اعضای فراکسیون اصولگرا با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار بر تعامل و اغماض در برابر جبهه اصولگرایی تاکید داشتند، اما منظور از اغماض به معنای کوتاه آمدن از اصول و ارزش‌ها نیست، بلکه تحمل یکدیگر برای پیشبرد اهداف نظام و موفقیت کارهای گروهی است و ما هیچگاه نباید در برابر رفوزه‌های فتنه و صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی اغماض داشته باشیم.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه این جریان به دنبال سهم‌خواهی در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست اظهار داشت: جبهه پایداری به دنبال راه یافتن اصولگرایان حقیقی و وفاداران به گفتمان انقلاب و رهبری به مجلس است، البته برخی اعضای این جریان با توجه به تجربیات و تاثیرگذاری آنها در برخی عرصه‌ها، شاید در انتخابات مجلس حضور یابند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به پرسشی پیرامون جریان سحر و جادوگری در دولت دهم خاطرنشان کرد: مطرح شدن سحر و جادوگری از سوی برخی افراد و این نوع نگاه به مسایل سیاسی به خوبی نشان می‌دهد کسب پیروزی و قدرت در انتخابات برای این آنها چقدر مهم و ارزشمند است و این معضل فرسنگ‌ها با فرهنگ تکلیف محوری و عمل به وظیفه فاصله دارد.

وزیر بهداشت و درمان دولت نهم تاکید کرد: پرچمداری و تئوری‌پردازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی با علمای دین و حوزه‌های علمیه به سردمداری رهبر معظم انقلاب اسلامی است و هیچ کس حق ندارد ادعای نظریه‌پردازی دینی داشته باشد.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر ارتباط داشتن جریان انحرافی با جریان فراماسونری تصریح کرد: جریان فراماسونری پشتوانه فکری و فرهنگی تمام انحرافاتی است که در اعصار گذشته در جهان اسلام برای کمرنگ ساختن تفکر دینی بوقوع پیوسته است و بی تردید ترویج تاریخ ایران پیش از اسلام و انقلاب خطی از جریان فراماسونری است که برخی ناخودآگاه تحت تاثیر آن قرار گرفته‌اند.

باقری لنکرانی در ادامه افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه افتخار و تکیه ما بر مکتب والای اسلام است و آموزه‌های دینی و اسلامی در همه سطوح و شئون مسایل اجتماعی و سیاسی کشورمان جریان دارد.

وی بدنه دولت دهم و اکثریت وزیران را از افرادی خدمتگزار و مومن دانست و گفت: دولت نهم و دهم خدمات گرانقدر و شایسته‌ای را تا کنون برای کشور انجام داده است، اما این خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم باید همواره به عنوان اصل و اساس قرار گرفته و آنچه در دولت دهم به عنوان یک ضعف و نقطه منفی بشمار می‌رود، حاشیه سازی‌ها و تکیه بر حاشیه‌هاست.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.78zbjh8ox9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما