يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 19258
معاون ارشاد قم خبر داد

نقد شیار۱۴۳ با حضور عوامل فیلم در جشنواره فیلم فجر قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد قم گفت: فیلم شیار ۱۴۳ با حضور عوامل فیلم در قم نقد و بررسی می شود.
نقد شیار۱۴۳ با حضور عوامل فیلم در جشنواره فیلم فجر قم
به گزارش قم نیوز، حامد حجتی در حاشیه چهارمین روز جشنواره فجر قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای جشنواره فیلم فجر قم، پی گیر حضور عوامل فیلم های مطرح در جمع سینما دوستان قم بودیم و با برنامه ریزی صورت گرفته، حضور عوامل فیلم شیار ۱۴۳ برای جلسه نقد و بررسی هماهنگ شده است.

معاون فرهنگی و هنری ارشاد قم با اشاره به اینکه شیار ۱۴۳ از جمله فیلم های خوب و مطرح جشنواره فیلم فجر امسال است که توسط مردم و منتقدان تحسین شده است خاطرنشان کرد: درون مایه این فیلم، دفاع مقدس است و ابراهیم حاتمی کیا، کارگردان برجسته سینمای ایران، فیلم ارزشمند “چ” را به این فیلم تقدیم کرده است و این نشان از ارزش های این فیلم دارد.

حجتی ب اشاره به اینکه قم ظرفیت فراوانی در حوزه های فیلم سازی دارد تصریح کرد: شیار ۱۴۳ با قم نیز نسبتی دارد و تهیه کننده آن قمی است که نشان از بالندگی سینمای قم دارد و حضور این فیلم در قم، باعث بالارفتن خودباوری هنرمندان قمی و نشان دادن توان مندی های این قشر فرهیخته می شود.

فیلم شیار ۱۴۳ سه شنبه این هفته در قم به نمایش در می آید و جلسه نقد و بررسی آن که با نمایش در سانس فوق العاده همراه است، پنج شنبه در قم برگزار می شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcevw8z.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما