چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 19325

فضاسازی فیلم «شیار ۱۴۳»عالی بود

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت داور جشنواره فیلم فجر قم گفت: فیلم «شیار ۱۴۳» فیلم خوبی بود که من آن را بسیار پسندیدم، طراحی صحنه، لباس و گویش ها در این فیلم خوب بودند.
فضاسازی فیلم «شیار ۱۴۳»عالی بود
به گزارش قم نیوز به نقل از ستاد خبری سی و دومین جشنواره فیلم فجر قم، مهدی بنکدار عضو هیئت داوری جشنواره فیلم فجر قم در حاشیه هفتمین روز از  سی و دومین جشنواره فیلم فجر قم در جمع خبرنگاران  در خصوص فیلم «شیار ۱۴۳» اظهار کرد: فیلم «شیار ۱۴۳» فیلم خوبی بود که من آن را بسیار پسندیدم، طراحی صحنه، لباس و گویش ها در این فیلم خوب بودند، نرگس آبیار کارگردان فیلم «شیار ۱۴۳» به شدت فضاسازی را رعایت می کند و به جزئیات در فیلم توجه بسیاری دارد.
 
وی اضافه کرد: کارکرد وسائل و نحوه چیدن به خوبی در فیلم «شیار ۱۴۳» رعایت شده است و لباس ها و گویش ها در این فیلم خوب هستند.
 
عضو هیئت داوری جشنواره فیلم فجر قم نقطه ضعف فیلم «شیار ۱۴۳» را حوزه داستان فیلم دانست و افزود: خط داستان این فیلم پرقوت نیست، وقتی خط داستانی «شیار ۱۴۳» را بررسی می کنیم، می بینیم که داستان پیچ یا افت و خیز ندارد، البته ضعف داستان در این فیلم با سایر جزئیات فیلم جبران شده است.
 
بنکدار با اشاره به بازیگران فیلم «شیار ۱۴۳» گفت: فیلم «شیار ۱۴۳» انسان را تا آخر نگه می دارد، بازی بازیگران در این فیلم بسیار خوب است، به خصوص بازی مریلا زارعی در فیلم «شیار ۱۴۳» حرفه ای است، به گونه ای که گاهی اوقات در فیلم فراموش می کنیم که زارعی یک بازیگر است.
 
وی اضافه کرد: بازیگران در فیلم های دیگر از نقش های قبلی خود فاصله نگرفتند، اما در فیلم «شیار ۱۴۳» بازی بازیگران، قدرت کارگردان و بازیگر را نمایش داده است.
 
بنکدار عضو هیئت داوری جشنواره فیلم فجر قم توجه به جزئیات جغرافیایی را در فیلم «شیار ۱۴۳» فوق العاده دانست و افزود: توجه کارگردان در این فیلم  به جزئیات مکان ها  و گویش ها شگفت انگیز بود و فضاسازی ها در فیلم «شیار ۱۴۳» عالی بود.
 
با اشاره به کارگردان فیلم «شیار ۱۴۳» اظهار کرد: فیلم «شیار ۱۴۳» نسبت به فیلم قبلی آبیار کار قوی تری بود، آینده روشنی را برای نرگس آبیار کارگردان فیلم «شیار ۱۴۳» پیش می بینم و امیدوارم آبیار در آینده آثار فاخری را تولید کند، البته او باید در آینده به قصه و داستان آثار خود اهمیت دهد و قصه فیلم خود را پرورش دهد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcjitev.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما