پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 1927
هشتمین شکست در راه است؛

جهش ترابری قم توانایی شکست مهرام را ندارد

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال جهش ترابری قم امروز در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال در حالی به مصاف مهرام قهرمان آسیا می‌رود که امیدی به موفقیت این تیم وجود ندارد.
جهش ترابری قم توانایی شکست مهرام را ندارد
به گزارش قم نیوز، در واقع با توجه به شناخت کامل از دو تیم مهرام و جهش ترابری می‌توان به این نتیجه رسید که قطعا قهرمان آسیا و ایران در جدال ساعت ۱۶ امروز برابر جهش ترابری قم به راحتی خواهد توانست دیدار خارج از خانه مقابل جهش ترابری قم را به سود خود رقم بزند.

البته بازیکنان جهش ترابری قم سعی دارند با فراموش کردن هفت شکست متوالی که آخرین آنها در بازی قبلی با تیم حفاری اهواز رقم خورد، امروز با تمام توان برابر مهرام تهران بازی کرده و توانایی را برای کسب نتیجه ای آبرومند مقابل این تیم به نمایش بگذارند.

جهش ترابری قم در بازی قبل نیز به بهترین شکل ممکن مقابل تیم حفاری اهواز یکی از تیم‌های قدرتمند این فصل لیگ برتر و بازی کرد و حتی تا آخرین لحظه از حریف پیش بود که در نهایت کار به تساوی کشیده شد و در وقت‌های اضافی تیم حفاری بازی را به سود خود پایان داد.

بنابراین بردن مهرام تهران در این بازی با توجه به مهره‌های کار آمد و سرشناسی که تیم مصطفی ‌هاشمی دارد و همچنین نتایج و نوع عملکردی که بازیکنان تیم بسکتبال جهش ترابری قم از خود نشان داده‌اند، قطعا کار سختی خواهد بود.

مهرام با شکست رقبای مطرح این فصل لیگ برتر بار دیگر شایستگی و لیاقت خود را برای قهرمانی در بسکتبال باشگاه‌های برتر ایران نشان داد و باید پذیرفت که توان بازیکنان این تیم سبب شد تا مهرام بهترین تیم چند فصل اخیر لیگ برتر بسکتبال کشورمان باشد.

قطعا سیدعباس آقاکوچکی پیش از این بازی سعی کرده است بازیکنان خود را از نظر روحی و روانی آماده مصاف با مهرام مدعی و مطرح کند و یقینا هیچ یک از بازیکنان تیم صبای قم در این دیدار نباید مورد تاثیر نام تیم حریف قرار بگیرند.

امروز تمام تلاش بازیکنان تیم بسکتبال جهش ترابری قم این خواهد بود که در زمین مسابقه دستورات مربیان خود را همانند آنچه که در تمرینات مرور کرده‌اند مقابل تیم بسکتبال مهرام تهران به نمایش بگذارند تا از این جدال سخت خانگی که قطعا با توجه به بازی در قم نیاز به آمادگی از نظر شرایط روحی نیز دارد، با دست پر و کسب دو امتیاز خارج شوند.

این مسابقه در واقع جدال بین تیم‌های اول و آخر جدول رده‌‌بندی محسوب می‌شود و مربیان هر دو تیم خوب می‌دانند که بازی حساس و سختی است ولی باید گفت که این دیدار جدال کرکری بین مصطفی‌ هاشمی با سیدعباس آقاکوچکی نیز خواهد بود زیرا هاشمی سال گذشته با تیم پتروشیمی بندر اما در سالن حیدریان قم مغلوب راه و ترابری قم شد.

جهش ترابری قم پیش از مصاف با تیم مهرام تهران در بازی امروز در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، با هفت امتیاز در مکان آخر جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.un6k49no05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما