دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 19270
با حضور زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س)

آئین شمع‌گردانی خادمان کریمه اهل‌بیت(ع) برگزارشد

قم نيوز : قم نيوز: آئین سوگواری رحلت شهادت‌گونه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و شمع‌گردانی خادمان کریمه اهل‌بیت(ع) با حضور ‌آیت‌الله مکارم شیرازی، تولیت آستان و اساتید و فضلای حوزه در حرم مطهر برگزار شد.
آئین شمع‌گردانی خادمان کریمه اهل‌بیت(ع) برگزارشد
به گزارش قم نيوز، حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در شب رحلت شهادت‌گونه این بانو مملو از عزاداران و ارادت‌مندان به ساحت مقدس کریمه اهل‌بیت بود که از سراسر قم و دیگر شهرهای کشور خود را به این مکان مقدس رسانده بودند و در سوگ این بانو اشک ماتم ریختند.

خدام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز در این شب با برگزاری آیین شمع‌گردانی و خطبه‌خوانی، فضای معنوی و خاصی در حرم مطهر ایجاد کرده بودند.

در این مراسم که شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، آیت‌الله مکارم شیرازی، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و امام جمعه قم و جمعی از اساتید برجسته و فضلای حوزه علمیه قم حضور داشتند.

خادمان کریمه اهل‌بیت امروز ، با حضور در گلزار شهدای قم و ادای احترام به مقام شهیدان، با راه‌اندازی دسته عزاداری و سینه زنی، به سمت حرم بانوی کرامت حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciuraz.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما