دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 19277
مدیرعامل شرکت مخابرات قم:

قم رتبه اول ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور را دارا است

قم نيوز : قم نيوز: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: شرکت مخابرات استان قم رتبه اول کشوری را در زمینه ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور داراست.
قم رتبه اول ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور را دارا است
به گزارش قم نيوز و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان قم سید اسدالله دهناد اظهار کرد: انقلاب اسلامی سه مولفه در ذات خود داشت که این انقلاب را با دیگر انقلاب ها متمایز نمود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: رهبری پیامبر گونه امام راحل (ره) و دموکراسی حاکم بر انقلاب و انتخاب نوع حکومت با رای مردم و همچنین ساری و جاری شدن احکام دینی در کشور در قالب قانون سه نوشته ای است که این انقلاب را از دیگر انقلابها جدا نموده است.

دهناد با تبریک ایام الله دهه فجر به دستاوردهای این انقلاب اشاره کرد و با بر شمردن موفقیت های بدست آمده در زمینه ارتباطات در کشور به تشریح فعالیتهای شرکت مخابرات استان قم پرداخت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: با بسترهای فراهم شده در زمینه ارتباطات در قم باعث شده است این شهر بعنوان شهر الکترونیکی در کشور مطرح باشد.

دهناد به ضریب نفوذ ۳۸درصدی تلفن ثابت و ۹۳درصدی تلفن همراه در استان قم اشاره کرد و گفت : شرکت مخابرات استان قم رتبه اول کشوری را در زمینه ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور داراست.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم بسترهای فراهم شده در زمینه دیتا در سطح استان قم را یادآوری کرد و گفت: وجود ۱۴۰۰کیلومتر فیبرنوری و اتصال ۱۰۰درصد مراکز شهری به فیبرنوری باعث شده که تمامی سازمانها و موسسات و ارگانها و مراکز پژوهشی و دانشگاهها از زیرساخت ارتباطی دیتای شرکت مخابرات استان قم استفاده کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfe0dy.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما