يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 19263
شهردار قم خبر داد

افتتاح ۱۵۷ پروژه عمرانی در قم همزمان با دهه‌فجر

قم نيوز : قم نيوز: شهردار قم گفت: از میان ۲۱۲ پروژه نیمه تمام شهرداری، ۱۵۷ پروژه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اتمام و به مرحله بهره برداری رسید.
افتتاح ۱۵۷ پروژه عمرانی در قم همزمان با دهه‌فجر
به گزارش قم نيوز، محمد دلبری ظهر امروز در مراسم افتتاح ۲۸۷ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی که در تالار معصومیه استانداری قم با حضور جمعی از مدیران استانی برگزار شد با اشاره به افتتاح ۲۱۲ پروژه شهری اظهار کرد: ۱۵۷ پروژه داریم دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

شهردار قم افزود: به دلیل وضعیت جوی هوا ۵۵ پروژه افتتاح نشده است که از مهم‌ترین این پروژه‌ها بوستان جوان است که با همکاری جهاد کشاورزی در روز درختکاری افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به بوستان اختصاصی بانوان عنوان کرد: پروژه بوستان ارغوان که مختص بانوان است تا پیان سال به بهره برداری می‌رشد و مبلغ یکصد و ۱۶ میلیارد تومان برای فتتاح این پروژه‌ها افتتاح شده است.

شهردار قم با اشاره به فضای سبز شهری عنوان کرد: ۵۷ پروژه شهری به بوستان‌های محلی و فضای سبز شهری اختصاص دارد که با توجه به سرانه فضای سبز که ۱۵/۵ متر است به ۱۶/۵ متر ارتقا یافته است که یکصد و ۱۸ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها سرمایه شده است.

دلبری خاطر نشان کرد: پروژه‌های عمرانی شهری شامل یکصد و ۳۸ می‌شود که بازگشایی معابر، تملک زمین، راه اندازی کارخانه آسفالت، آبراه بهار، جدل گذاری معابر و ساختمان مرکزی شهرداری از این دسته پروژه‌ها است.

وی تصریح کرد: متاسفانه شهر قم با استاندارد‌های آتش نشانی جهانی فاصله دارد و از همین رو دو پروژه آتش نشانی با سرمایه گذاری ۷۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

دلبری با اشاره به پروژه‌های حمل و نقل ترافیک شهری اظهار کرد: برای کنترل ترافیک شهری احداث دوربین در مناطق شهری و مانیتورینگ نصب شده است.

احداث نمازخانه در بوستان‌ها، سرویس بهداشتی و حمام در بوستان از دیگر اقدامات شهرداری است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaeun6.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما