قم نيوز : قم نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر نیازمند ساماندهی و توجه به آرمان‌های انقلاب است گفت: اکثرفیلم‌های شرکت داده شده در جشنواره فیلم فجر، تناسبی با فجر انقلاب ندارد و مسئولان باید نسبت به این مسئله حساسیت داشته باشند.
جشنواره فیلم فجر نیازمند توجه به آرمان‌های انقلاب است
به گزارش قم نیوز، لاله افتخاری با اشاره به فیلم‌های شرکت داده شده جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: با توجه به اینکه به علت مشغله زیاد نتوانستم برای مشاهده عینی فلیم‌های فجر مراجعه کنم، اما گزارش کامل فیلم‌های شرکت داده شده در جشنواره را دریافت کردم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان تاثیر فرهنگ و تفکر اهالی سینما در فرهنگ سازی اجتماعی، افزود: برخی از کارگردانان، تهیه کنندگان و بازیگرانی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند از تفکرات اصیل انقلابی دور هستند که این مسئله در فیلم‌هایشان نیز نمود داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به محتوای فیلم‌های جشنواره فیلم فجر، تصریح کرد: اکثر فیلم‌های شرکت داده شده در این جشنواره، تناسبی با فجر انقلاب نداردو مسئولان باید نسبت به این مسئله حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره محتوای برخی از فیلم‌های شرکت داده شده در جشنواره فیلم فجر امسال، عنوان کرد: بر اساس گزارشات رسیده از جشنواره فیلم فجر امسال، برخی از فیلم‌ها از نظر محتوا از فرهنگ غنی و فجر انقلاب کمی دور بوده است.

افتخاری با تاکید به دور بودن محتوای فیلم‌های فجر از مبانی انقلاب، خاطرنشان کرد: چندین سال است که فیلم‌هایی به جشنواره فیلم فجر راه پیدا می‌کند که متناسب با آرمان‌های انقلاب نیست، بنابراین در این زمینه باید ساماندهی صورت گیرد و از کارگردانان و بازیگرانی با گرایش‌های انقلابی در این جشنواره استفاده شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcbafb8.rhb9spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما