شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 19449
آیت‎الله‎ صافی در دیدار رئیس موسسه منهاج‎القرآن پاکستان

وهابیت‌ و تکفیری‌ها هنری جز نفاق ندارند

قم نيوز : قم نيوز:‌یکی از مراجع تقلید قم در دیدار با رئیس موسسه منهاج‌القرآن پاکستان گفت: تکفیری‎ها و وهابیت بین مسلمانان نفاق ایجاد می‌کنند و شیعیان را کافر می‌شمارند و بعد از آن اهل‌سنت را نیز به همین شکل؛ در حالی که کار آنها نفاق است و جز این نیز هنری ندارند.
وهابیت‌ و تکفیری‌ها هنری جز نفاق ندارند
به گزارش قم نيوز به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله لطف الله صافی گلپایگانی امروز در دیدار با رئیس موسسه منهاج‎القرآن پاکستان با استقبال از کتب وسیع این موسسه در زمینه جایگاه اهل‌بیت(ع) اظهارداشت: شما با این کتب ما را خوشحال کردید و مشاهده می‌کنیم که هنوز هم در جهان اهل‌سنت چنین علمای عادلی هستند که معارف و جایگاه اهل بیت(ع) را از بسیاری از شیعیان بهتر می‌دانند.

وی بیان کرد: این کتب واقعا مایه مسرت بود، زیرا مشاهده کردیم که با استدلالات قرآنی و از متن کتب اهل‌سنت، چگونه جایگاه اهل‌بیت(ع) اثبات می‌شود، جایگاه اهل‌بیت(ع) به حدی وسیع است که هیچ عالم عادلی نمی‌تواند آن را انکار کند.

این مرجع تقلید یادآور شد: از گذشته نیز همه علمای اسلامی در کتب خود بر جایگاه اهل‌بیت(ع) به عنوان محور اسلام در کنار قرآن تاکید داشتند، ولی بسیار خوب است که این عالمان در کشورهای مختلف این کتب را به زبان‌های دیگر نیز منتشر کنند تا اهل فکر و انصاف با این بزرگان بیشتر آشنا شوند.

آیت الله صافی گلپایگانی بیان کرد: متاسفانه در این سال‌ها تکفیری‎ها و وهابیت بین مسلمانان نفاق ایجاد می‌کنند و شیعیان را کافر می‌شمارند و بعد از آن اهل سنت را نیز به همین شکل؛ در حالی که کار آنها نفاق است و جز این نیز هنری ندارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgyt9q.ak9yt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما