دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : 19537
در حاشیه‌های مسابقه ماهان تندیس قم و نظام مهندسی کرمانشاه رویداد

تشویق جادوگر و جوانگرایی ماهان تندیس در جام حذفی

قم نيوز : قم نيوز: در حاشیه مسابقه ماهان تندیس قم و نظام مهندسی کرمانشاه علیرضا وفایی بازیکن خلاق این تیم با لقب جادوگر از سوی تماشاگران قمی تشویق شد.
تشویق جادوگر و جوانگرایی ماهان تندیس در جام حذفی
به گزارش قم نيوز، در رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم ماهان تندیس قم با حساب ۷ بر صفر برابر نظام مهندسی کرمانشاه پیروز شد که این بازی با حاشیه‌هایی همراه بود.

با توجه به برگزاری این مسابقه در چارچوب جام حذفی و کم اهمیت تلقی شدن این بازی از طرف تماشاگران از یک سو و انجام مسابقه در یک روز میان هفته، سالن شهید حیدریان پر نشد و حدود ۱۰۰۰ نفر این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

محمدرضا دهقان دروازه‌بان ماهان تندیس پس از مدت‌ها غیبت در بازی‌های این تیم، در جام حذفی به میدان رفت در حالی که مسعود ایازی از روی نیمکت شاهد بازی دهقان بود.

بازی ماهان تندیس و نظام مهندسی در اغلب دقایق یک طرفه بود و در زمین تیم میهمان دنبال می‌شد و سطح فنی دو تیم با هم فاصله چشمگیری داشت.

سعید قاسمی و مهدی زاهدی، بازیکنان تیم ماهان تندیس در این مسابقه به دلیل مصدومیت غایب بودند و تیمشان را همراهی نکردند.

محمد دهقان دروازه‌بان تیم ماهان تندیس که پس از مصدومیتی بلند مدت به ترکیب تیمش بازگشته است به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد با اینکه ابوالقاسم عروجی که در هفته‌های اخیر درخشش خوبی در ترکیب ماهان تندیس داشته و علیرضا وفایی بازیکن خلاق ماهان نیز با لقب جادوگر مورد تشویق قرار گرفتند.

با توجه به سطح فنی دو تیم و حساسیت مسابقه بعدی ماهان تندیس در لیگ بر‌تر برابر گیتی پسند اصفهان، محسن حسن‌زاده سرمربی تیم ماهان تندیس در این مسابقه در اغلب دقایق از نفرات جوان و با بازیکناین استفاده کرد که در لیگ بر‌تر فرصت کمتری برای حضور در میدان پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefn8z.jh8oxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما