چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 19599
آیت‌الله جوادی‌آملی:

روز قیامت حقیقتی انکارناپذیر است

قم نيوز : قم نيوز: یکی از مراجع عظام تقلید با اشاره به روز قیامت و حساب و کتاب اعمال انسان‌ها بیان کرد: معاد و روز قیامت حقیقتی انکارناپذیر است و در این روز مردگان به امر خداوند زنده می‌شوند.
روز قیامت حقیقتی انکارناپذیر است
به گزارش قم نيوز، آیت الله عبدالله جوادی آملی در جلسه تفسیر قرآن خود که در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به فرق میان خداوند و انسان‌ها اظهار کرد: خداوند ابدی است و تمام موجودات روزی می‌میرند.

آیت الله جوادی آملی افزود: انسان‌ها نسبت به خداوند ضعیف و ناتوان هستند زیرا که خداوند مالک تمام هستی و خالق تمام موجودات است و از سوی دیگر خداوند انسان‌ها را آفریده است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به هویت موجودات عنوان کرد: تمامی موجودات دارای هویت و شخصیتی هستند که خداوند هویت آنان را می‌سازد و او است که سرنوشت انسان‌ها را می‌سازد.

وی خاطر نشان کرد: معاد امری واقعی و انکار ناپذیر است زیرا که خداوند مردگان را زنده می‌کند به طور مثال اصحاب کهف را پس از سیصد سال زنده کرد و به به نوعی به مردم نشان داد معاد امری انکار ناپذیر است.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به زنده کردن مردگان عنوان کرد: خداوند در جواب سوال حضرت ابراهیم (ع) مبنی بر چگونگی زنده کردن مردگان، خداوند به وی نشان داد که چگونه مردگان را زنده می‌کند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdccopqs.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما