جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 19660
در لیگ بر‌تر فوتسال کشور

ماهان تندیس قم به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر فوتسال کشور به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌رود.
ماهان تندیس قم به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌رود
به گزارش قم نیوز، هفته بیست و دوم رقابت‌های فوتسال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور امروز جمعه با برگزاری چند مسابقه ادامه می‌یابد و تیم ماهان تندیس قم به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌رود.

ماهان تندیس قم در حالی در اصفهان به دیدار تیم سوم جدول لیگ بر‌تر فوتسال می‌رود که در دیدار رفت دو تیم در قم و سالن شهید حیدریان تیم گیتی پسند موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ ماهان تندیس را از پیش رو بردارد.

تیم گیتی پسند اصفهان با مربیگری رضا لک در مسابقات فصل جاری لیگ بر‌تر با قدرت عمل کرده و توانسته در جمع مدعیان قرار بگیرد با این حال این تیم در کورس قهرمانی جدال سختی با تیم‌های دبیری تبریز و حفاری اهواز در پیش دارد.

گیتی پسند امیدوار است با کسب پیروزی مقابل ماهان تندیس امتیازات خود را به عدد ۴۹ برساند و امیدوار به امتیاز از دست دادن تیم ۴۹ امتیازی دبیری مقابل شهید منصوری قرچک است.

ماهان تندیس نیز که در نیم فصل دوم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته و نتایج نسبتا مطلوبی کسب کرده در تلاش است با کسب یک پیروزی با ارزش خود را به رده پنجم جدول نزدیک کند.

آن‌ها در آخرین بازی خود در لیگ بر‌تر فوتسال با اقتدار پتروشیمی ماهشهر را شکست دادند و بالاخره به رتبه ششم رسیدند با اینکه پیروزی‌های متوالی این تیم در جام حذفی و صعودش به نیمه نهایی، از نظر روانی شرایط خوبی را برای ماهان تندیس فراهم کرده است.

نماینده قم در لیگ بر‌تر فوتسال که نیم فصل نخست را با رده نهم جدول به پایان برد هم اکنون در رده ششم جدول قرار گرفته اما با توجه به اختلاف امتیاز تیم‌های ماهان تندیس قم و میثاق تهران، پیروزی ماهان تندیس بر گیتی پسند نمی‌تواند این تیم را در جدول بالا ببرد اما اختلاف امتیاز با میثاق را کاهش داده و زمینه ساز صعود ماهان در هفته‌های آتی می‌شود.

پیروزی خارج از خانه ماهان بر گیتی پسند، بیش از هر تیمی، دبیری تبریز و حفاری اهواز را خوشحال می‌کند و به آن‌ها فرصت می‌دهد تا در بالای جدول از گیتی پسند فاصله بگیرند.

دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان از هفته بیست و دوم لیگ بر‌تر فوتسال از ساعت ۳۰: ۱۷ در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcbg0b8.rhb90piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما