شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 19738

ماهان تندیس به قهرمانی در جام حذفی فوتسال فکر می‌کند

قم نيوز : قم نيوز:‌مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: ماهان تندیس قم در شرایط خوبی قرار دارد و فقط به قهرمانی در جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور فکر می‌کند.
ماهان تندیس به قهرمانی در جام حذفی فوتسال فکر می‌کند
به گزارش قم نيوز، قدرت‌الله باقری اظهار داشت: با در نظر گرفتن این مهم و تیمی آماده و با روحیه به مصاف حریف خود در مرحله نیمه نهایی می‌رویم، زیرا پیروزی در این مرحله از مسابقات برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چون می‌خواهیم با قدرت در جام حذفی قهرمان شویم.

وی ادامه داد: آنچه که در بین تک تک بازیکنان تیم وجود دارد، انگیزه ما پیروزی و رسیدن به قهرمانی در بازی‌های جام حذفی فوتسال است، بنابراین با توجه به اینکه پیروزی در بازی نیمه نهایی ما را یک گام به قهرمانی در این جام نزدیک می‌کند با تمام توان به مصاف برنده بازی شهرداری تبریز و فرش آرای مشهد خواهیم رفت.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم ابراز داشت: بازی در برابر هر کدام از دو تیم کار آسانی نخواهد بود، اما با توجه به اینکه در شرایط فعلی تیم ما وضعیت مطلوبی دارد، چنانچه بازی در قم برگزار شود با حمایت تماشاگران و علاقمندان به تیم ماهان تندیس با قدرت به فینال برویم.

باقری تصریح کرد: بازی نیمه نهایی حساس است و قطعا برای قهرمانی، تیم ما باید برنده این دیدار باشد تا به دیدار فینال بازی‌های جام حذفی فوتسال صعود کند، تیم ما کاملا آماده است و تنها با هدف کسب پیروزی منتظر حریف خود در نیمه نهایی هستیم.

وی اضافه کرد: اگر انتظاری که از بازیکنان تیم داریم و آنچه که در تمرینات با آنها مرور کرده‌ایم را در دیدارهای باقی مانده از لیگ برتر و جام حذفی به نمایش بگذارند، مطمئنا با کسب پیروزی در چهار بازی باقی مانده از لیگ و قهرمانی در جام حذفی میدان را ترک خواهیم کرد.

این مربی فوتسال در ادامه به بازی تیمش با گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقه برای ما حساسیت زیادی نداشت ولی شاهد بودیم که بازیکنان ما بسیار خوب و با انگیزه بازی کردند و حتی در نیمه اول حریف را متوقف کرده بودیم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم متذکر شد: با این حال چهارشنبه این هفته که باید باز هم در خارج از خانه به مصاف تیم فرش آراء مشهد برویم می‌خواهیم دهمین پیروزی را کسب کنیم، خوشبختانه نگران هیچ چیزی نیستیم و می‌خواهیم با پیروزی در این دیدار سر حال‌تر از گذشته به کار خود برای قهرمانی در جام حذفی و موفقیت در ادامه بازی‌های لیگ برتر ادامه دهیم.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در آخرین بازی خود که دیداری از هفته نهم دور برگشت مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود برابر تیم فوتسال شهید صنایع گیتی پسند اصفهان به شکست ۴ بر ۲ تن داد و باید در هفته بیست و سوم این رقابت‌ها چهارشنبه هفتم اسفند در مشهد به مصاف فرش آراء برود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6qnz.23nwxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما