پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 19633
در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم از گیتی پسند انتقام می‌گیرد

قم نيوز : قم نيوز: تیم فوتسال ماهان تندیس قم با انگیزه انتقام شکست در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر فردا برابر تیم مدعی گیتی پسند اصفهان صف آرایی می‌کند.
ماهان تندیس قم از گیتی پسند انتقام می‌گیرد
به گزارش قم نيوز، شاگردان محسن حسن زاده که این هفته ها در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روندی رو به رشد را در پیش گرفته اند امروز راهی اصفهان می شوند تا فردا در جدالی حساس و سرنوشت ساز در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال با تیم مدعی گیتی پسند اصفهان رو به رو شوند.

ماهان تندیس قم با روحیه‌ای مضاعف در مقابل تیم دوم جدول

ماهان تندیس قم هفته گذشته در پی غلبه بر تیم فوتسال پتروشیمی ماهشهر و با ادامه روند موفقیت های خود در نیم فصل دوم لیگ برتر یک پله در جدول رده بندی لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه های برتر کشور صعود کرد و حالا با روحیه ای مضاعف در مقابل تیم دوم جدول یعنی گیتی پسند اصفهان قرار می گیرد.

فوتسالیست های ماهان تندیس قم با اینکه در مقایسه با فصل قبل لیگ برتر اکنون در بین مدعیان قهرمانی پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور نیستند اما این شانس را دارند که حتی خود را به رتبه چهارم یا سوم جدول برسانند.

با نتایجی که تا پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور رقم خورده است، تیم قهرمان از بین نمایندگان تبریز، اصفهان و قرچک یعنی از بین تیم های دبیری تبریز، گیتی پسند اصفهان و شهید منصوری مشخص خواهد شد اما ماهان تندیس قم تلاش می کند خود را بعد از این سه مدعی به مکان های بالا و حداقل رتبه چهارم جدول نزدیک کند.

تیم های حفاری اهواز و میثاق تهران بالاتر از ماهان تندیس قم حضور دارند

البته اکنون بالاتر از ماهان تندیس قم تیم های حفاری اهواز و میثاق تهران حضور دارند که این دو تیم فاصله امتیازی چندان زیادی با تیم ماهان تندیس قم ندارند و محسن حسن زاده و شاگردانش در تیم ماهان تندیس قم امیدوارند که در ادامه لیگ بتوانند با نتایج بهتر همچنان در جدول روند صعودی خود را تداوم ببخشند.

ماهان تندیس قم در حالی که پنج بازی دیگر تا پایان لیگ برتر فوتسال پیش رو دارد، در هفته نهم از دور برگشت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب دهمین برد این فصل و پنجمین پیروزی خود در خانه حریفان برابر رقیب اصفهانی که هم‌اکنون با فاصله ای سه امتیازی نسبت به صدرنشین در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد یعنی گیتی پسند اصفهان قرار می گیرد تا شکستی که در نیم فصل اول در قم برابر این تیم متحمل شد را جبران کند.

جدال حساس ماهان تندیس قم و گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و دوم در حالی به انجام می‌رسد که هفته بیست و یکم مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور با اتفاقات عجیب و قریب همراه بود چون باخت دبیری تبریز در میهمانی راه ساری این شانس را به تیم گیتی پسند داد تا با تحمیل شکست سنگین ۴ بر صفر به میزان خود فرش آراء مشهد، به سه امتیازی صدرنشین برسد و حالا فاصله کمی با تکرار قهرمانی های دوره های قبل خود در لیگ برتر فوتسال داشته باشد.

۹ پیروزی، ۸ باخت و ۴ تساوی در کارنامه شاگردان حسن زاده

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال ماهان تندیس قم با ۳۱ امتیاز در مکان ششم جدول ایستاده است، زیرا ماهان تندیس قم از ۲۱ بازی قبل خود ۹ پیروزی مقابل تیم‌های فوتسال تاسیسات دریایی تهران، دبیری تبریز شهرداری ساوه، زمزم اصفهان (رفت و برگشت)، هلال‌احمر آذربایجان شرقی، عملیات غیرصنعتی ماهشهر و راه‌ ساری در کارنامه دارد.

البته شاگردان حسن زاده به غیر از ۸ باخت این فصل، با تیم‌های شهرداری ساوه، هلال احمر آذربایجان شرقی، حفاری اهواز و تاسیسات دریایی تهران مساوی کرده است ولی تیم گیتی پسند اصفهان با کسب ۴۶ امتیاز اکنون تیم دوم جدول رده بندی به شمار می رود و دیدار نیم فصل اول در قم با حساب ۵ بر ۴ به سود تیم گیتی پسند اصفهان به پایان رسیده است و دو تیم از ساعت ۱۷:۳۰ عصر جمعه در سالن پیروزی اصفهان با یکدیگر دیدار می کنند.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcbf0b8.rhb9fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما