شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : 19743

گلف قم به سوی پیشرفت حرکت خواهد کرد

قم نيوز : قم نيوز:‌نایب رئیس هیئت گلف استان قم گفت: گلف قم تلاش می‌کند به سمت و سوی پیشرفت بیشتر حرکت کند.
گلف قم به سوی پیشرفت حرکت خواهد کرد
به گزارش قم نيوز، سمیه طلیقی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون گلف کشورمان به میزبانی تهران دیدارهای دور برگشت از فصل جاری مسابقات قهرمانی لیگ گلف بانوان باشگاه های کشور با حضور ۱۲ تیم برگزار می شود

وی ادامه داد: بازی های دور برگشت رقابت های لیگ گلف بانوان کشور در حالی در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود که تیم گلف بانوان قم در دور رفت تمام بازی های خود را واگذار کرده و امید زیادی دارد که باخت های قبل را جبران کند.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم افزود: طبق هماهنگی های انجام شده میان مسئولین فدراسیون گلف و نمایندگان و مسئولان تیمهای شرکت کننده، مقرر شد مسابقات لیگ گلف در بخش بانوان با حضور ۱۲ تیم و به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس ابتدا بانوان گلف باز به مدت ۲ روز تمرینات لازم را انجام می دهند و بعد از آن به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و امیدواریم که تیم گلف بانوان قم که تمرینات خوبی را سپری کرده بتواند نتایج مطلوبی کسب کند.

طلیقی در ادامه به تیم های حاضر در لیگ گلف بانوان کشور نیز اشاره کرد و افزود: تیم های هیئت گلف استان های قم، لرستان(الف) و (ب)، زنجان، تهران، خوزستان، گلستان، اصفهان، کرمان، خراسان رضوی، البرز و نمین سرامیک اردبیل تیم های حاضر در لیگ گلف بانوان کشور به شمار می روند.

وی در ادامه با بیان اینکه گلف قم تلاش می‌کند به سمت و سوی پیشرفت بیشتر حرکت کند، اضافه کرد: سعی ما این است که شرایطی فراهم شود تا گلف قم با دستیابی به امکانات مناسب بتواند به روند رو به رشد خود ادامه بدهد و در سطح کشور موفقیت آمیز ظاهر شود.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم افزود: حضور در رقابت های قهرمانی و لیگ گلف و مینی گلف کشور گام موثري در مسیر پيشبرد و توسعه ورزش گلف قم است و از مسئولين اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون گلف می‌خواهیم که در جهت رشد و شكوفايي گلف از هیئت گلف استان قم حمایت بیشتر داشته باشند.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcds50f.yt0no6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما