يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 19779
در رده سنی زیر 16 سال

بادی نماینده قم در تنیس دیویس کاپ آسیا شد

قم نيوز : قم نيوز:‌امیرحسین بادی به عنوان تنها نماینده قم همراه با تیم ملی کشورمان از امروز در پیکارهای تنیس دیویس کاپ آسیا به مصاف حریفان می‌رود.
بادی نماینده قم در تنیس دیویس کاپ آسیا شد
به گزارش قم نيوز، اعزام تنیس‌باز قم به رقابت‌های زیر ۱۶ سال دیویس کاپ آسیا در حالی صورت گرفت که قم امسال در عرصه بین‌المللی این رشته ورزشی یک تنیس‌باز مستعد دیگر به نام محمدحسین جلالیان را نیز داشت که در تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا خوش درخشید و عناوین بسیار ارزشمندی را برای ورزش و تنیس استان قم به ارمغان آورد.

حالا تنیس‌باز آینده‌دار استان قم یعنی امیرحسین بادی همراه با تیم ملی زیر ۱۶ سال کشورمان به رقابت‌های قهرمانی تنیس دیویس کاپ آسیا اعزام شده و از امروز در کنار دیگر ملی‌پوشان اعزامی کشورمان برابر رقبای مطرح خود به میدان می‌رود.

این در حالی است که تیم ملی تنیس زیر ۱۶ سال پسران کشورمان با ترکیب آرمان جلیلی، محمد کارگران‌اروجی و امیرحسین بادی با هدایت سعید احمدوند در این دوره از مسابقات حضور دارد در حالی که امیرحسین بادی از چهره‌های آینده‌دار تنیس استان قم به شمار می‌رود.

مراسم قرعه‌کشی مسابقات دیویس کاپ جوانان زیر ۱۶ سال نیز در باشگاه مرکزی شهر کوچینگ مالزی برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان حریفان خود را شناختند در حالی که این قرعه‌کشی با حضور نمایندگان ۱۳ تیم حاضر در این رقابت‌ها برگزار شد.

به این ترتیب با انجام مراسم قرعه‌کشی در مرحله گروهی این رقابت‌ها در گروه نخست تیم‌های قزاقستان، پاکستان و امارات برای کسب مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌های تنیس زیر ۱۶ سال دیویس کاپ آسیا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

همچنین تنیس‌بازان آینده‌دار و نخبه کشورمان نیز که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند در گروه دوم مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با تیم‌های تنیس جوانان سوریه و یمن همگروه شده‌اند و به نظر کار آسانی برای صعود دارند.

در نهایت اینکه در گروه سوم تیم‌های ترکمنستان، قرقیزستان و عربستان به رقابت می‌پردازند و در گروه چهارم تیم‌های لبنان، بنگلادش، سریلانکا و ویتنام قرار گرفتند در حالی که ملی‌پوشان کشورمان امروز در نخستین گام خود به مصاف تیم یمن می‌روند.

این رقابت‌ها به مدت یک هفته به میزبانی باشگاه مرکزی شهر کوچینگ مالزی برگزار خواهد شد و در نهایت ۲ تیم برتر جواز حضور در مرحله بعدی بازی‌ها را به دست می‌آورند ضمن اینکه تیم ملی کشورمان با هدایت سعید احمدوند با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccomqs.2bqom8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما