يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : 19794
در سوپر لیگ کاراته کشور

شیرژال قم به دانشگاه آزاد و سپاهان اصفهان باخت

قم نيوز : قم نيوز: تیم کاراته بانوان شیرژال قم در نخستین هفته از دور برگشت پیکارهای سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود شکست خورد.
شیرژال قم به دانشگاه آزاد و سپاهان اصفهان باخت
به گزارش قم نيوز، امسال پیکارهای فصل جدید سوپر لیگ کاراته قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور با جدال هشت تیم مدعی قهرمانی برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان قرار است تیم‌ها برای معرفی تیم برتر به شکل دوره‌ای به رقابت بپردازند.

این در حالی است که مسابقات فصل جدید سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور اول دی‌ماه به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران آغاز به کار کرد و در جدال برای قهرمانی، یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این پیکارها تیم کاراته بانوان شیرژال قم است.

نتایج سوپر لیگ تا این هفته به شکلی رقم خورد که با احتساب سه شکست متوالی در هفته پایانی از نیم‌فصل نخست و ۲ باختی که تیم بانوان شیرژال قم در هفته نخست از دور برگشت مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور کسب کرد ناکامی‌های این تیم همچنان ادامه دارد.

از دست دادن فرصت رسیدن به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در حال حاضر تنها غرامت باخت‌های متوالی بانوان کاراته‌کای عضو تیم شیرژال قم در پیکارهای هفته‌های اخیر این مسابقات است مگر اینکه این باخت‌ها همچنان ادامه داشته باشد و نماینده قم را در خطر سقوط به دسته پایین‌تر این رقابت‌ها نیز قرار بدهد.

بانوان کاراته‌کای تیم شیرژال قم در هفته نخست از نیم فصل دوم رقابت‌های سوپر لیگ کاراته بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور در چهار مسابقه حساس برابر حریفان به میدان رفتند و مصمم به کسب پیروزی در این دیدارها و صعود به صدر جدول بودند اما به خواسته خود نرسیدند و نتیجه را به تیم‌های مطرح و بالای جدولی دانشگاه آزاد اسلامی تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان واگذار کردند.

این تیم بعد از اینکه گام نخست را محکم برداشت و در سه مسابقه متوالی موفق به شکست حریفان خود شد در هفته پایانی نیم‌فصل ۳ باخت و یک پیروزی کسب کرد و در هفته اول از دور برگشت نیز ابتدا به تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران و سپس به نماینده پرقدرت اصفهان باخت.

کاراته‌کاهای تیم شیرژال قم در نخستین دیدار برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران حریفی برای گفتن نداشتند و با احتساب ۲۴ بر ۲ شکست خوردند تا با روحیه‌ای نامناسب به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بروند و ۲۰ بر ۷ مغلوب شوند.

امسال به غیر از تیم کاراته شیرژال قم هفت تیم دیگر نیز در مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور حضور دارند و در جدول دانشگاه آزاد با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، علمدار کربلا با ۱۸ امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی این تیم را تعقیب می‌کند و فولاد مبارکه سپاهان با ۱۲ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjxaev.uqehhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما