دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : 19802
عضو کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم

اهداف معنوی بلوار پیامبر اعظم در خطر کمبود اعتبارات است

قم نيوز : قم نیوز: عضو کمیسیون امور زیربنایی با بیان اینکه در تکامل اهداف معنوی همواره با کمبود اعتبارات مواجه بوده‌ایم، گفت:‌ طرح عظیم بلوار پیامبر اعظم نیز با همین مشکل مواجه است.
اهداف معنوی بلوار پیامبر اعظم در خطر کمبود اعتبارات است
به گزارش قم نیوز، محسن عابدینی‌پور شب گذشته در چهل و نهمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم در سخنانی گفت: در دوره و عصری که نظام مقدس جمهوری اسلامی حاکمیت داشته است معمولاً مطالعات و برنامه‌های آرمانی خوبی تدوین شده که اکثریت با نیات عالی و ارزشمند بوده است.

وی تاکید کرد: این برنامه‌ها چون راهبرد‌های عملیاتی نداشته است عموماً ناموفق باقی مانده است.

عضو کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه عموماً شهرهایی که در فلات‌ها تشکیل می‌شوند به شکل دایره حول یک مرکز شکل می‌گیرند، ادامه داد: شهر قم هم به شکل یک دایره به گرد حرم مطهر حضرت معصومه شکل گرفته است و به جز اقطار این دایره بقیه خیابان‌ها دایره‌ای هستند.

وی با بیان اینکه در قم مراکز معنوی شکل گرفته است، افزود: در تکامل این اهداف معنوی به دلیل کمبود اعتبارات دچار مشکل شدیم و اگر دولت در این زمینه کمکی انجام ندهد قطعاً از اهداف اولیه باز خواهیم ماند.

عابدینی تصریح کرد: در همین راستا ممکن است طرح عظیم بلوار پیامبر اعظم هم با همین مشکل مواجه شود و هم‌اکنون هم در معرض این خطر قرار دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcj8oev.uqehyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما