سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 19874

7 طرح صنعتي به ارزش بيش از 20 ميليارد ريال به تصویب رسید

قم نيوز : قم نيوز: 7 طرح صنعتي به ارزش بيش از 20 ميليارد ريال و اشتغال زايي 122 نفر در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان قم به تصويب رسيد
7 طرح صنعتي به ارزش بيش از 20 ميليارد ريال به تصویب رسید
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام والمسلمين محمدصادق صالحي منش روز سه شنبه ۶ اسفندماه در اين جلسه از اشتغال به عنوان يكي از دغدغه هاي اساسي كشور و استان نام برد و اظهار داشت: در زمينه اشتغال پتانسيل هاي خوبي در قم وجود دارد است كه دستگاه هاي اجرايي مي بايست از اين ظرفيت ها در جهت اشتغال آفريني استفاده نمايند.

استاندار قم با اشاره به بحث كلي كشوري در خصوص نامه رئيس جمهور به رهبر معظم انقلاب گفت: سياست هاي ابلاغي بعنوان چراغ راه دولت تدبير و اميد نشان از اهتمام دولت در اجراي اين سياست ها دارد.

وي با بيان اين كه تمامي مديران و اعضاي كارگروه بايد اين سند چشم انداز ۲۰ ساله را محور كار خود قرار دهند افزود: قم بايد در بحث هاي اشتغال و سرمايه گذاري به عنوان يك استان ويژه مطرح شود.

صالحي منش در ادامه با تاكيد بر لزوم همكاري و تعامل بيش از پيش بانك ها در زمينه ايجاد اشتغال ابراز داشت: دستگاه ها فرصت هاي شغلي را بايد به بانكها اعلام تا زمينه تسهيلات آنان فراهم شود.

استاندار قم همچنين با اشاره به ابلاغ سياست هاي اقتصاد مقاومتي از جانب رهبر معظم انقلاب ابراز اميدواري كرد كه با تهيه و ابلاغ دستورالعمل هاي مرتبط زمينه اجراي آن فراهم گردد.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdci5vaz.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما