پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : 19984

کشتی گیران قم در انتخابی تیم ملی نوجوانان به روی تشک می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی گیران قمی از امروز در مصاف با حریفان خود در پیکارهای انتخابی نهایی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به روی تشک می‌روند.
کشتی گیران قم در انتخابی تیم ملی نوجوانان به روی تشک می‌روند
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کشتی کشورمان قرار است مرحله نهايي انتخابي تيم كشتي فرنگي رده سنی نوجوانان کشورمان از امروز به مدت دو روز در تهران به انجام برسد.

وی ادامه داد: مرحله نهايي مسابقات انتخابي تيم كشتي فرنگي نوجوانان روزهاي ۸ و ۹ اسفندماه در سالن شهداي هفتم تير تهران برگزار مي‌شود در حالی که بر اساس برنامه ریزی فدراسيون كشتي و اعلام شرايط و برنامه اين رقابت‌ها، کشتی گیران در ۱۰ وزن با یکدیگر مسابقه می دهند.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: بر اساس اوزان و شرایط سنی مسابقات، جدال کشتی گیران نوجوان و آینده دار مدعی عضویت در تیم ملی در اوزان ۴۲، ۴۶، ۵۰، ۵۴، ۵۸، ۶۳، ۶۹، ۷۶، ۸۵ و۱۰۰ کیلوگرم بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به شرایط و محدودیت های سنی در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در این رقابت ها، افزود: کشتی گیران متولد یازدهم دی ماه سال ۱۳۷۵ تا دهم دی ماه سال ۱۳۷۷ مجاز به شرکت در این دوره از مسابقات هستند.

حلوایی یاد آور شد: همچنین کشتی گیران متولد یازدهم دی ماه سال ۱۳۷۷ تا دهم دی ماه سال ۱۳۸۸ نیز که یک سال کوچکتر محسوب می شوند تنها با رضایت نامه محضری ولی و گواهی پزشکی می توانند دراین مسابقات شرکت کنند.

وی همچنین به نفرات واجد شرایط شرکت در این مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: شش نفر برتر هر وزن از آخرین رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان فرنگی و کشتی گیران مدال دار آخرین رقابتهای المپیک، جهانی و آسیائی نوجوانان فرنگی درصورت احراز شرایط سنی می توانند در این رقابت ها حضور یابند.

رئیس هیئت کشتی استان قم همچنین با بیان اینکه قم در این رقابت ها ۲ سهمیه دارد، اضافه کرد: با توجه به سهمیه استان ها، تیم خوزستان با ۱۶ نفر، فارس با ۱۲ کشتی گیر، مازندران با ۸ فرنگی کار، گیلان با ۶ مدعی، خراسان رضوی با ۴ کشتی گیر و تیم های تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی، چهار محال وبختیاری و قم هر کدام با ۲ نفر در این رقابت ها حضور می یابند.

وی همچنین با اشاره به نحوه وزن کشی مسابقات بیان داشت: وزن کشی تمام اوزان عصر امروز انجام می شود و و مسابقات کشتی گیران شرکت کننده در این دوره از پیکارها در اوزان مختلف بر روی سه تشک برگزار خواهد شد و جمعه نهم اسفند پایان می یابد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcayon6.49noa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما