پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 19981

تیم هندبال ره‌پویان قم فینالیست شد‌

قم نيوز : قم نیوز:تیم هندبال بانوان ره پویان قم در نیمه نهایی مسابقات قهرمانی هندبال بانوان کشور با کسب برتری مقابل استقلال نوشهر راهی مسابقه پایانی شد.
تیم هندبال ره‌پویان قم فینالیست شد‌
به گزارش قم نیوز، دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، بعد از مشخص شدن چهره چهار تیم برتر برگزار شد و طی آن تیم بانوان هندبال ره پویان قم با کسب برتری مقابل رقیب سرسخت خود راهی فینال شد.

این پیکارها در واقع مسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که با شرکت ۲۲ تیم مدعی صعود به پیکارهای لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌‌های کشور از آغاز هفته جاری به میزبانی هیئت هندبال استان زنجان در حال برگزاری است.

بانوان هندبالیست تیم ره پویان قم بعد از اینکه در مرحله گروهی با کسب امتیازات لازم موفق به کسب جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور شدند، در این مرحله هم موفقیت‌های خود را تکرار کردند.

این تیم که با نتایج خوبی از مرحله مقدماتی در مرحله یک چهارم نهایی حاضر شده بود، در تلاش برای راهیابی به پیکارهای لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور توانست در این مرحله تیم بانوان هندبال سنگ آهن بافق یزد را در دیداری پرگل شکست دهد.

با کسب برتری مقابل تیم بانوان هندبال سنگ آهن بافق یزد، مجوز صعود برای تیم هندبال بانوان قم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور صادر شد تا این تیم یک گام دیگر به لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور نزدیک‌تر شود.

در این مسابقه که از جذابیت و حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود، بانوان هندبالیست تیم ره پویان قم توانستند در جدال سخت و پایاپای با تیم بانوان سنگ آهن بافق یزد این تیم را با حساب ۲۲ بر ۱۱ شکست داده و راهی نیمه نهایی شدند.

بانوان هندبالیست تیم ره پویان قم با کسب برتری در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور ضمن راهیابی به جمع چهار تیم برتر حریف تیم استقلال نوشهر شدند و با کسب برتری قاطع ۲۴ بر دو مقابل حریف نوشهری خود به دیدار فینال رقابت‌های این دوره راه یافتند و حالا باید امروز پنجشنبه در هشتمین روز اسفند ماه برای کسب عنوان نخست و قهرمانی این مسابقات با تیم آموزش و پرورش منطقه ۳ البرز رقابت کنند.

بعد از مشخص شدن یک پای فینال که تیم بانوان ره پویان استان قم بود، در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم بانوان آموزش و پرورش منطقه ۳ البرز توانست از سد تیم میزبان یعنی هیئت هندبال استان زنجان گذشته و حریف تیم ره پویان قم در دیدار نهایی شود.

با صعود مقتدرانه تیم هندبال بانوان ره پویان قم به دیدار نهایی مسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، هیئت هندبال قم در فصل آینده پیکارهای هندبال کشور دو نماینده در لیگ دسته اول خواهد داشت تا توانمندی ورزش بانوان قم بیش از پیش به نمایش درآید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchzwnz.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما