يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : 20069
با حضور ۱۱ تیم

مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های قم برگزار شد

قم نيوز : قم نيوز:‌ مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های قم با حضور ۱۱ تیم برگزار شد.
مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های قم برگزار شد
به گزارش قم نيوز، مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های قم برگزار شد و دوندگان قمی در ماده‌ها و بخش‌های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسابقات قهرمانی دوومیدانی باشگاه‌ها ودستجات آزاد استان قم در سال ۱۳۸۹ برای نخستین بار برگزار شد که در آن مسابقات ۷ تیم شرکت کردند اما امسال با برگزاری این مسابقات ۱۱ تیم با هم به رقابت پرداختند که تیم پایگاه دوومیدانی بسیج در آن قهرمان شد.

پایگاه دوومیدانی بسیج که از سال ۱۳۹۰ با مجوز سازمان ورزش بسیج کشور آغاز به کار کرد با حمایت‌های سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و با همکاری هیئت دوومیدانی به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت و در رقابت‌های دو و می‌دانی لیگ استان قم نیز به عنوان نخست دست پیدا کرد.

در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های قم تیم پایگاه دو و میدانی بسیج با کسب ۳۹ امتیاز بالا‌تر از سایر رقبا در صدر ایستاد و عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

تیم دو و میدانی پایگاه بسیج با درخشش رضا ملک‌پور که مقام نخست دوی ۱۰۰ متر را به دست آورد و سپس در دوی ۱۵۰۰ متر به مقام قهرمانی رسید، گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت.

محمدسبب کار دونده این تیم در ماده ۱۱۰ متر با مانع قهرمان شد و در ماده پرش طول مقام سوم را کسب کرد.

حسن شکری از تیم پایگاه دو و میدانی بسیج مقام سوم پرتاب وزنه و محمدرضا فریدی مقام دوم دوی ۱۰۰ متر را کسب کردند تا زمینه برای قهرمانی این تیم فراهم شود.

پایگاه استعدادگزینی دوومیدانی بسیج در بخش بانوان نیز فعال است که در هر دو پایگاه آقایان و بانوان در سال جاری۲۱مدال کشوری کسب کرده است.

رضا ملک‌پور قهرمان محبوب نوجوان عضو پایگاه دوومیدانی بسیج نیز هم اکنون در اردوی تیم ملی دو و میدانی نوجوانان کشور حضور دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgyz9x.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما