پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 19994

آذر خودرو نوین قم آخرین شانس‌های قهرمانی را می‌آزماید

قم نيوز : قم نيوز:‌تیم کاراته آذر خودرو نوین قم در هفته پایانی رقابت‌های این فصل سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور آخرین شانس قهرمانی خود را در جدال با سه حریف سرسخت می‌آزماید.
آذر خودرو نوین قم آخرین شانس‌های قهرمانی را می‌آزماید
به گزارش قم نيوز، بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان دیدارهای هفته پایانی سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور امروز پنج‌شنبه هشتم اسفند ماه برگزار می‌شود تا قهرمان این فصل مشخص شود.

این در حالی است که طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ در این هفته مبارزات تیم کاراته آذر خودرو نوین قم با سه رقیب سرسخت خواهد بود و این تیم به ترتیب با تیم‌های شهید داورزنی قرچک، تولید برق هرمزگان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان دیدار می‌کند.

بر این اساس در مرحله اول تیم آوای رزم با جندی شاپور شیراز دیدار می‌کند، مناطق نفت خیز جنوب با برق هرمزگان مسابقه می‌دهد، دانشگاه آزاد اسلامی با لوله سبز آسیا رو به رو می‌شود و چنانچه دانشگاه آزاد در این دیدار امتیاز از دست بدهد به نفع آذر خودرو نوین قم است.

همچنین آذر خودرو نوین قم با شهید داورزنی قرچک رو به رو می‌شود و در آخرین مسابقه مرحله اول از هفته پایانی پیکارهای این فصل سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور باشگاه پرهام با فولاد مبارکه سپاهان به روی تاتامی حاضر می‌شوند.

در مرحله دوم تیم کاراته مناطق نفت خیز جنوب با آوای رزم دیدار می‌کند، دانشگاه آزاد اسلامی با جندی شاپور شیراز رو به رو می‌شود و آذر خودرو نوین قم با برق هرمزگان، باشگاه پرهام با لوله سبز آسیا و فولاد مبارکه سپاهان با شهید داورزنی قرچک دیگر بازی‌ها را انجام می‌دهند، ضمن اینکه یک دیدار معوقه بین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان با آذر خودرو نوین قم برگزار می‌شود.

در جدول رده بندی سوپر لیگ پیش از برگزاری هفته پایانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران با ۴۲ امتیاز تیمی و ۳۶۵ امتیاز انفرادی صدرنشین است در حالی که تیم آذر خودرو نوین قم با ۳۹ امتیاز تیمی و۳۲۱ امتیاز انفرادی در تعقیب این تیم قرار دارد.

همچنین تیم لوله سبز آسیا با ۳۶ امتیاز تیمی و ۲۷۵ امتیاز انفرادی در مکان سوم جای گرفته است و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، باشگاه پرهام، آوای رزم، صنعت برق هرمزگان، مناطق نفت خیز جنوب، جندی شاپور شیراز و شهید داورزنی قرچک در مکان‌های چهارم تا دهم جای گرفته اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcba9b8.rhb99piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما