دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : 20180
آیت الله نوری همدانی در تجمع اعتراض آمیز مردم قم:

برگزار کنندگان مراسم همدان باید از سمت‌های خود اخراج شوند

قم نيوز : قم نيوز:‌آیت الله نوری همدانی گفت:کسانی که اینگونه افراد را دعوت کرده‌اند باید از سمت‌های خود عزل شوند.
برگزار کنندگان مراسم همدان باید از سمت‌های خود اخراج شوند
به گزارش قم نيوز، آیت الله نوری همدانی عصر امروز در تجمع اعتراض آمیز مردم و طلاب حوزه علمیه شهر قم نسبت به سخنان اصلاح طلب افراطی در همدان با اشاره به اینکه باید ار طلابی که از خود حساسیت نشان داده‌اند باید تشکر کرد اظهار کرد: باید ارکان و دستاورد‌ها و آسیب‌های انقلاب اسلامی را در تمامی زمان ها مورد بررسی قرار داد.

مرجع تقلید جهان تشیع افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید آنچه را به شما داده‌ایم با قدرت نگه دارید و این انقلاب اسلامی یکی از هدایای خداوند است که باید از آن محافظت کرد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه خواص در عرصه مبارزه باید پیش قدم باشند تصریح کرد: این موضوع شاید یک مصلحتی باشد که اتفاق افتاده که طلاب حوزه علمیه قم حرکتی انجام دهند که دیگر کسی جرات نکند به نظام و رهبری توهین کند.

وی سکوت در زمینه توهین‌های انقلاب را جایز ندانست و اظهار کرد: مردم به طلاب می‌نگرند و از آن‌ها الگو می‌گیرند و این جریان و موج اعتراض ادامه باید پیدا کند.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: هر مرکزی که اقدام به برگزاری این مراسم کرده است باید از این سمت کنار زده شود و از یا اخراج شوند زیرا نباید چنین کسانی به سخنرانی دعوت می شدند که چنین اتفاقاتی رخ دهد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه آقاجری نیز نمونه دیگری از این اقدامات است عنوان کرد: باید این افراد از این شهر خارج شوند و مردم شهر همدان باید در این موضوع ایستادگی کنند و وفاداری خود را به نظام ثابت کنند.

مرجع تقلید جهان تیشع با اشاره به اینکه این موضع گیری‌ها باید مورد بررسی قرار بگیرد خاطر نشان کرد: اگر شیطان در همدان لانه کرده است باید این لانه نیست و نابود شود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که اینگونه افراد را دعوت کرده‌اند باید از سمت‌های خود عزل شوند تصریح کرد: این عملکرد بد‌تر از آقاجری است و مردم همدان باید در این موضوع پافشاری کنند و این افراد را از شهر بیرون کنند زیرا این‌ها ساختارهای جامعه را زیر سوال برده‌اند.

آیت الله نوری همدانی گفت: باید طلاب حوزه علمیه این موضوع را پیگیری کنند تا این افراد مجازات شوند و این مورد درس عبرتی برای تمامی افراد در همه شهر‌ها شود.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: ما منتظر اقدامات مسئولان در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaw6nu.49nwa15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما