يکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : 2019
مدير عامل شركت شهرك های صنعتی قم:

برند مشترك راهكار مناسب توسعه بازار صنايع كوچك

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل شركت شهرك های صنعتی قم، بر لزوم ايجاد برند مشترك در خوشه كفش و دمپايی قم تاكيد كرد.
برند مشترك راهكار مناسب توسعه بازار صنايع كوچك
به گزارش قم نیوز، مهندس جعفر فرشچی در جلسه آغاز پروژه ايجاد كنسرسيوم فروش در خوشه كفش بر پايه برند مشترك، با تاكيد بر همكاری های گروهی در خوشه كفش و دمپايی قم، اظهار داشت: يكی از راهكارهای موثر نفوذ در بازار فروش، استفاده از نام و نشان تجاری جذاب و با مفهوم است كه می بايست دقت كافی در انتخاب نام تجاری صورت گيرد.

وی ضمن با اهميت دانستن رعايت نكات فنی در طراحی برند و لوگو، انجام مطالعات و تحقيقات علمی در ايجاد برند را ضروری دانست و يادآور شد: محصولات توليدی خوشه كفش و دمپايی قم از كيفيت خوبی برخودارند و هم اكنون اين ظرفيت برای خوشه وجود دارد كه با ايجاد برند يكپارچه بر پايه اصول علمی و تبليغات هدفمند، در بازارهای جديدی حضور يافته و جايگاه خود را تحت عنوان اين برند تثبيت نمايد.

مهندس فرشچی افزود: شركت شهرك های صنعتی به منظور كمك به توسعه بازار صنايع كوچك فعال در زمينه توليد كفش و دمپايی، پروژه مطالعه و ايجاد کنسرسيوم فروش محصولات مشترک بر پايه استراتژی برندسازی يکپارچه را در دستور كار خود قرار داده است تا با ايجاد كنسرسيوم مشترك امكان فروش محصولات با كيفيت واحدهای صنعتی در بازار تحت يك برند معتبر فراهم گردد.

وی خاطر نشان كرد: در اين پروژه سعی خواهد شد با تحقيقات كتابخانه ای و ميدانی و بهره گيری از تجربيات توليد كنندگان و صادركنندگان، كنسرسيوم فروش مشترك ايجاد شده و از طراحان با تجربه در تدوين ساختار برند استفاده گردد كه با تكيه بر اصول روانشناسی، تصويری مناسب از كفش و دمپايی قم در ذهن مشتری بر جا بماند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.f0x2yt0zna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما