چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 20258
مدیر عامل هلال احمر خبر داد

افتتاح پایگاه جامع جمعیت هلال احمر در قم

قم نيوز : قم نيوز:‌مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت: نخستین پایگاه جمعیت هلال احمر هلال احمر با حضور بخشدارو شهردار خلجستان و جمعی از مسئولان استان قم در شهر دستجرد این بخش افتتاح شد.
افتتاح پایگاه جامع جمعیت هلال احمر در قم
به گزارش قم نيوز، محمد گل فشان درباره افتتاح این پایگاه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در نظر دارد به جهت بالابردن توان امدادی بخش‌های استان قم، پایگاه‌های هلال احمر را در این بخش‌ها راه اندازی نماید.

گل فشان افزود: در این پایگاه‌ها که برای نخستین بار در کشور که با همکاری اداره کل بحران استان و بخشداری‌ها راه اندازی می‌شود آموزش و تشکیل تیم‌های امدادی، برقراری کانون‌های جوانان و برقراری خانه‌های داوطلب این جمعیت مستقرمی شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با توجه به مسافت قابل توجهی که بعضی از این بخش‌ها تا مرکز استان دارد، در صورت بحران نخستین تیم‌های امدادی باید از افراد بومی همین بخش‌ها باشد که با آموزش‌هایی که جمعیت هلال احمر به ایشان ارائه می‌نماید بتوانند تا رسیدن نیروهای امدادی مرکز استان اقدامات اولیه این نوع بلایا را انجام دهند.

وی با اشاره به استقبال حداکثری بخش خلجستان از راه اندازی این پایگاه وعده افتتاح پایگاه‌های هلال احمر را در چهار بخش دیگر استان را نیز داد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg7x9x.ak9zn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما