چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 20283
در بازدید از مرکز نظارت ترافیک قم مطرح شد

ضرورت راه‌اندازی سریع‌تر استودیوی ناجای قم

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم گفت: با ایجاد استودیوی ناجا می‌توان در مقاطع مختلف در ‌سال اخبار را به سرعت به مردم انتقال داد و از این رو تأسیس این استودیو، ضروری است.
ضرورت راه‌اندازی سریع‌تر استودیوی ناجای قم
به گزارش قم نيوز، بهرام محمدی‌نیا در بازدید استاندار قم از مرکز سامانه مدیریت و نظارت تصویری ترافیک شهر قم، با اشاره به اینکه صدا و سیما می‌تواند در راستای همکاری‌های نزدیکی با مرکز کنترل ترافیک داشته باشد، اظهار کرد: صدا و سیما می‌تواند اخبار و اطلاعات در این زمینه را به مردم اطلاع دهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم احداث استودیوی ناجای قم را مورد توجه قرار داد و افزود: ا ایجاد استودیوی ناجا می‌توان در مقاطع مختلف در ‌سال اخبار را به سرعت به مردم انتقال داد و از این رو تأسیس این استودیو، ضروری است و باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه رسانه‌ها باید در زمینه کنترل نامحسوس و اصلاح رفتار ترافیکی اطلاع رسانی داشته باشند، خاطرنشان کرد: تنها کنترل کافی نیست بلکه باید علاوه بر کنترل بحث، هدایت برای اصلاح رفتارهای ترافیکی مورد توجه باشد و رسانه ها در زمینه کنترل نامحسوس و فرهنگ سازی رفتار ترافیکی نقش بسیار مهمی دارند که باید در سیاست گذاری فرهنگی ترافیک مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcexw8w.jh87vi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما