پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 20329

تیم اتحاد شادقلی قم از مقاومت نوین گیلان یک امتیاز گرفت

قم نيوز : قم نيوز:‌اتحاد شادقلی قم برابر مقاومت نوین گیلان نخستین بار در رقابت های فوتبال جوانان باشگاه های کشور به تساوی رسید.
تیم اتحاد شادقلی قم از مقاومت نوین گیلان یک امتیاز گرفت
به گزارش قم نيوز، روز چهارم از دیدارهای دور نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ منطقه ای فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه های کشور، با تساوی تیم فوتبال جوانان اتحاد شادقلی قم و توقف این تیم در حضور فوتبال دوستان قمی بعد از دو پیروزی و یک باخت پایان یافت.

فوتبالیست های اتحاد شادقلی قم شامگاه چهارشنبه در حالی که از ۳ بازی قبل خود دو پیروزی، یک باخت و ۶ امتیاز در کارنامه داشتند و می دانستند که برای قطعی کردن صعود خود به مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه های کشور باید از دیدار با مقاومت نوین گیلان حداقل امتیاز را بگیرند، با تمام توان به میدان رفتند و به خواسته خود رسیدند.

در این دیدار که در حضور تماشاگران قمی و طرفداران تیم فوتبال اتحاد شادقلی قم برگزار شد، تیم های ۶ و ۳ امتیازی جدول رده بندی در مصافی حساس برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان این بازی دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

تیم فوتبال اتحاد شادقلی قم در راه کسب پیروزی در این دیدار در نیمه نخست ۲ گل زد و اما دو بار نیز دروازه این تیم باز شد تا در ۴۵ دقیقه اول بازی دو تیم تساوی ۲ ب ر۲ رقم بخورد و در نیمه دوم نیز اتفاقی رخ نداد تا در نهایت این بازی مساوی شود.

در ادامه و در نیمه دوم باز هم توپ های بازیکنان تیم اتحاد شادقلی قم در چارچوب دروازه قرار نگرفت و بدین ترتیب فوتبالیست های اتحاد قم بعد از شکست دادن تیم های شهرداری اراک و صبای تهران و باخت به تیم پارسیان البرز اولین بار در این رقابت ها نتیجه مساوی را نیز تجربه کردند.

در این گروه تیم های فوتبال جوانان اتحاد شادقلی قم، شهرداری اراک، صبای تهران، مقاومت نوین گیلان و مقاومت نوین گیلان بازی های خود در دور نخست مرحله گروهی را به شکل دوره ای به میزبانی هیئت فوتبال استان قم و باشگاه اتحاد شادقلی قم برگزار می کنند.

اما در پایان بازی های دور نخست گروه سوم، تیم فوتبال جوانان میزبان یعنی اتحاد شادقلی قم به لطف تفاضل گل مناسب خود با کسب هفت امتیاز از چهار مسابقه در صدر ایستاد و در روز پایانی استراحت می کند، ضمن اینکه تیم های پارسیان البرز و مقاومت نوین گیلان تیم دیگر صعود کننده از این گروه را مشخص خواهند کرد.

انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcf1md0.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما