دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 20491

برای تعرفه‌های حفاری زمان را لحاظ خواهیم کرد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به کندی کار برخی از پیمانکاران شرکت‌های خدمات‌رسان گفت: از این به بعد زمان را برای تعرفه حفاری لحاظ خواهیم کرد.
برای تعرفه‌های حفاری زمان را لحاظ خواهیم کرد
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری یکشنبه شب در پنجاه و چهارمین جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر قم در سخنانی اظهار داشت: بعد از عید در نهضت آسفالت شهرداری، مناطق نیروگاه دو و شش و مناطقی که در سه سال گذشته نتوانستیم آسفالت کنیم، آسفالت خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این مدت در حق مردم این مناطق ظلم کردیم، بر ضرورت آسفالت معابر و شوارع این مناطق تاکید کرد و ابراز داشت: بعد از آسفالت هم اجازه حفاری نمی‌دهیم، ولو اینکه پول بانک توسعه اسلامی برگشت داده شود.

شهردار قم با اشاره به اینکه باید وضعیت پیمانکاران شرکت‌های خدمات‌رسان بهبود پیدا کند، تصریح کرد: برخی از شرکت‌های پیمانکار مجوز حفاری دریافت کرده، اما برای انجام کار کُند عمل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید یکی از آیتم‌های مجوز حفاری روز باشد، خاطرنشان کرد: این امر باید تلنگری باشد برای پیمانکاران که در دو یا سه شیف کار کنند و پروژه‌ها را به سرعت به پایان برسانند.

دلبری یادآور شد: تاکنون بنا بر تعامل بوده است، اما از این به بعد زمان را برای تعرفه حفاری لحاظ خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتقال صنوف مزاحم به شهرک صنوف ابراز داشت: وظیفه صنوف است تا هزینه اجرای شبکه آب از داخل شهر تا شهرک صنوف را پرداخت کنند.

شهردار قم با بیان اینکه ۱۷ میلیارد تومان برای این کار در نظر گرفته‌ شده، یادآور شد: اگر این اتفاق بیفتد، هزینه‌ حفاری‌ها را افزایش خواهیم داد.

وی یادآور شد: تاکنون بنا بر همکاری و همیاری بوده است، اما این همکاری باید دوجانبه و دوسویه باشد و اگر این اتفاق رخ ندهد، از ما نیز نباید انتظاری وجود داشته باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfyjd0.w6dx1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما