دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 20529
مدیرکل بنیاد شهید قم:

بیش از ۲هزار وصیت نامه از شهدای قم جمع آوری شده است

قم نيوز : قم نيوز:‌مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: ۲ هزار مورد از وصیت های شهدای قم جمع آوری شده است که در قالب کتابی در حال ویرایش است و به زودی منشتر و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
بیش از ۲هزار وصیت نامه از شهدای قم جمع آوری شده است
به گزارش قم نيوز، سید جواد هاشمی ظهر امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی با اشاره به رونمایی از تمبر شهدای قم اظهار کرد: در روز پنچشنبه مراسمی که با حضور خانواده شهدا و ایثارگر قمی برگزار می شود مراسم رونمایی از تمبر شهدای قم را برگزار می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم افزود: در حال حاضر ۲ هزار وصیت نامه از شهدای قم جمع آوری شده که در قالب کتابی در حال ویرایش است و به زودی منشتر و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: جلسه ای برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در استانداری قم برگزار شده است که اقدامات خوبی در جهت استفاده از مفاهیم وصیت های شهدا انجام می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: شما یکی از مراجع هوشیار و آگاه هستید که در قیام ۱۹ دی مردم قم نقش مهمی را ایفا کردید و امروز رشد و امنیت کشور مدیون افرادی مانند شما است مردم را از مسائل روز و دشمنی کشور های غرب آگاه می‌کنید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchwmni.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما