چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب : 20607

آماده‌باش کامل آتش‌نشانی قم در نوروز

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‏‌‏نشانی شهرداری قم از آماده‏‌‏باش کامل پرسنل آتش‌نشانی قم از روزهای پایانی سال جاری تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.
آماده‌باش کامل آتش‌نشانی قم در نوروز
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری از آمادگی آتش‏‌‏نشانی شهر قم در استقبال از نوروز، چهارشنبه و پنج‏‌‏شنبه پایان سال خبر داد و اظهار کرد: سازمان آتش‏‌‏نشانی شهر قم از ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروز در آماده‏‌‏باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه برای استقبال از نوروز مرخصی تمام نیروهای آتش‏‌‏نشانی شهرداری قم لغو شده است ابراز داشت: ۲۳۰ آتش‏‌‏نشان از روز ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروزی برای خدمت‏‌‏رسانی به زائران و مجاورین حضور دارند.

مدیرعامل سازمان آتش‏‌‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بیان داشت: برای پیشگیری و امدادرسانی هر گونه حادثه در روزهای پایانی سال جاری و سال جدید ۶۶ خودرو عملیاتی، ۳۰ موتورسیکلت آماده امدادرسانی هستند.

وی همچنین از هماهنگی سازمان آتش‏‌‏نشانی قم با بخش خدمات شهرداری خبر داد و گفت: برای پیشگیری از هر گونه حادثه آتش‏‌‏سوزی هماهنگ شده است که در صورت مشاهده لوازم کهنه شهروندان که برای خانه‏‌‏تکانی شب عید از خانه بیرون گذاشته‌اند به بخش خدمات شهرداری گزارش داده شود تا نسبت به جمع‏‌‏آوری آن اقدام کند.

جعفری اضافه کرد: به دلیل حساسیت‌های ناشی از پایان سال چهارشنبه ۲۱ و ۲۸ اسفند ماه، برای پیشگیری از حوادث آتش‏‌‏سوزی چهارشنبه سوری در حالت آماده‏‌‏باش هستیم.

وی همچنین از استقرار خودروهای آتش‏‌‏نشانی در پنج‏‌‏شنبه پایان سال مقابل آرامستان‌ها خبر داد و گفت: برای سال تحویل نیز اکیپ‌های عملیاتی آتش‏‌‏نشانی اطراف مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) و ورودی و خروجی‌های شهر برای امدادرسانی حضور دارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم همچنین از حضور خودروهای عملیاتی در پارکینگ‌ اطراف حرم، عوارضی قم – کاشان و در بوستان‌های اصلی شهر روز طبیعت خبر داد و گفت: در روز شهادت حضرت زهرا(س) نیز در مسیر دسته‌های عزاداری اکیپ‌های عملیاتی حضور مستمر دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefp8w.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما