چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 20610

افشید قم با 6 گل از استقلال تهران شکست خورد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال افشید در آخرین مسابقه خود از رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم استقلال تهران متحمل شکستی سنگین شد..
افشید قم با 6 گل از استقلال تهران شکست خورد
به گزارش قم نیوز، پنجمین و آخرین بازی تیم فوتبال افشید در دیدارهای گروه ششم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با رقم خوردن دومین و سنگین‌ترین باخت نماینده فوتبال قم تمام شد.

برای تماشای بازی‌های روز چهارم و پایانی این مسابقات با توجه به اینکه تیم نوجوانان استقلال تهران با افشید قم بازی داشت، جمع زیادی از علاقمندان به فوتبال به مجموعه ورزشی تختی قم آمده بودند و بعد از آن مسابقه، به تماشای دیدار حساس تیم‌های فوتبال رده سنی نوجوانان چیچکلو اسلامشهر و آبی پوشان مرکزی نشستند.

حضور پرتعداد تماشاگران قمی در مجموعه ورزشی تختی قم موجب شد تا افشید نیز با انگیزه‌تر از بازی‌های قبل که دو پیروزی و یک باخت در کارنامه این تیم به ثبت رسیده بود، در گام آخر از دیدارهای مرحله گروهی فوتبال نوجوانان کشور با توان بیشتر برابر تیم استقلال تهران قرار بگیرد اما پایان ۹۰ دقیقه بازی نزدیک و نفس‌گیر دو تیم منجر به ثبت دومین باخت در کارنامه تیم افشید قم شد هرچند نماینده قم از این گروه به مرحله بعد راه یافت.

دور نخست از دیدارهای مرحله گروهی مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با برگزاری چندین بازی در شهرهای مختلف و البته در گروه‌های هشت‌گانه به پایان رسید و در حالی که بازی‌های گروه ششم مقدماتی در قم در حال انجام است، در روز چهارم و پایانی این بازی‌ها نیز تیم فوتبال نوجوانان افشید در جدالی حساس برابر تیم استقلال تهران به باخت ۶ بر صفر تن داد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های افشید و استقلال تهران از بازی‌های گروه ششم از مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی لیگ منطقه‌ای فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی باشگاه افشید قم و در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و طی آن افشید با از دست دادن سه امتیاز این دیدار همان ۶ امتیازی باقی مانده و جایگاه خود در مکان دوم جدول رده‌بندی این گروه را حفظ کرد تا بعد از تیم استقلال تهران راهی مرحله بعد شود.

افشید در حالی در این دیدار حساس برابر استقلال تهران به میدان رفت و برابر حریف شکست خورد که در سه بازی قبل خود در این گروه ابتدا با یک گل برابر تیم همشهری خود یعنی نوجوانان سفیر گفتمان به برتری رسید و بعد از استراحت در روز دوم، در بازی بعدی در جدال با آبی‌پوشان مرکزی به برتری ۳ بر ۲ دست یافت و البته در بازی سوم ناباورانه ۳ بر ۲ مغلوب چیچکلو اسلامشهر شد اما در روز پایانی باخت نماینده اسلامشهر برابر آبی پوشان مرکزی موجب شد افشید قم با وجود باخت سنگین برابر استقلال تهران به مرحله بعد صعود کند.

پنج تیم حاضر در این مرحله از رقابت‌های لیگ منطقه‌ای فوتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور تا پنجشنبه بیست و دوم اسفند ماه به میزبانی هیئت فوتبال استان قم و باشگاه افشید که در کنار تیم افشید دو نماینده قم در این دوره از بازی‌ها محسوب می‌شوند، برای صعود به مرحله بعدی این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciuqar.t1auz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما