دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : 2065
در دانشگاه قم؛

مراسم نکوداشت دومین سالگرد ارتحال آیت الله قاضی برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم نکوداشت دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار و رئیس فقید دانشگاه قم در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.
مراسم نکوداشت دومین سالگرد ارتحال آیت الله قاضی برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مراسم نکوداشت دومین سالگرد ارتحال آیت‌الله شیخ مهدی قاضی خرم‌آبادی، بنیانگذار و رئیس فقید دانشگاه قم، قبل از ظهر دوشنبه با پیام آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید و با حضور آیت‌الله محمد مؤمن عضو فقهای شورای نگهبان در سالن شیخ مفید این دانشگاه برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه قم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله قاضی خرم‌آبادی از وی به عنوان مردی از تبار پاکان و شاگردی از مکتب اسلام نام برد.

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی افزود: آیت‌الله قاضی در حالی که ظلم، ستم و وحشت میهن اسلامی ایران را فرا گرفته بود، به پیروی و اطاعت از امام راحل با حضور خود در عرصه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی اوامر حضرت امام‌(ره) را در استان لرستان و استان‌های همجوار اجرایی کرد.

در این مراسم پیام آیت الله سبحانی توسط معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه قم قرائت شد.

در بخش دیگری از این مراسم آیت الله احمد بهشتی، رئیس دانشگاه قم، حجج اسلام سیدرضا مؤدب معاون پژوهشی و سیداحمدرضا شاهرخی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه قم و سیدرضا طاهری و عزیزه السادات حسینی سرپرست پردیس خواهران دانشگاه قم در میزگردی علمی به واکاوی شخصیت آیت‌الله قاضی خرم‌آبادی پرداختند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.p8wbjh87n9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما