چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 21548

شهیدان گرامی ترین متاع زندگی شان را تقدیم باورشان کردند

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه قم با اشاره به تلاش های برگزار کنندان اردوهای راهیان نور گفت: شهیدان گرامی ترین متاع زندگی شان را تقدیم باورشان کردند.
شهیدان گرامی ترین متاع زندگی شان را تقدیم باورشان کردند
به گزارش قم نیوز،حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در این پیام اظهار کرده است: قدم برداشتن در مسیر حق و حقیقت برای انسان هایی میسر است که قلب هایشان را به حبل راسخ ایمان به حق گره زده باشند، شهیدان بارزترین مظهر این اعصارند که گرامی ترین متاع زندگی شان را تقدیم باورشان کردند.

وی در این پیام آورده است :خدمت به فرهنگ ایثار و شهادت، در حقیقت پاسداشت حرمت حریم حق است، که همه انبیاء و فرستادگان خداوند متعال ماموریتی جز این نداشتند.

معاون فرهنگی دانشگاه قم خاطر نشان کرده است: از تمامی دانشجویان و کارکنان محترمی که در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید نموده و بعضا" توفیق حضور در مراسم تبادل پیکر پاک ۹۵ شهید و تشییع آن ها در مرز شلمچه را داشتند، تشکر نموده و به محضر آن ها خیر مقدم عرض نماییم. توفیقات همگان را در این سال جدید از درگاه ایزد منان خواستاریم .

در ادامه این پیام عنوان شده است: بی شک تلاش مجاهدانه در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی از ضروریات این دوران است و این مهم جز با اهتمام بی وقفه و دغدغه مندانه فعالین این حوزه در نبرد نرم انقلاب اسلامی به بار نمی نشیند.

استاد دانشگاه قم در این بیان تصریح کرده است: نظر به تلاش مخلصانه جمعی از دانشجویان دانشگاه قم در لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) مبنی بر گسترش روز افزون حرکت های جهادی و برپایی جریانی درون زا در مسیر محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور ، لازم می دانیم از دانشجویان متعهد و دلسوز ی که در آغاز سال ۱۳۹۳ که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " نام گذاری گردیده است، با حرکت جهادی خود در مناطق محروم استان کرمان مصداق روشنی از ایثار و فداکاری را به منصه ظهور گذاشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcjoie8.uqevxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما