پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 20680
معاون استاندار قم مطرح کرد

تسریع در روند اجرای پروژه آبرسانی به شهر کهک

قم نيوز : قم نيوز: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار قم بر تسریع در روند اجرای پروژه آبرسانی به شهر کهک و توابع آن تاکید کرد.
تسریع در روند اجرای پروژه آبرسانی به شهر کهک
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، جلسه بررسی روند اجرایی پروژه آبرسانی به شهر کهک و توابع آن در دفتر معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل جهاد کشاورزی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی و بخشدار کهک تشکیل شد.

سید حسن رضوی معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار قم در این جلسه با ضروری دانستن تامین آب کهک به عنوان یکی از چالش‌های استان، بر لزوم حل مسائل و برطرف کردن مشکلات موجود بر سر راه اجرای پروژه تاکید و هدف از برگزاری جلسه را برنامه‌ریزی برای تسریع در روند اجرایی پروژه عنوان کرد.

در ادامه جلسه پس بحث و بررسی مقرر شد برای مقابله با مشکل کم‌آبی بخش کهک فرآیند تأمین و خرید باقی مانده لوله مورد نیاز پروژه توسط اتحادیه مرغداران و شرکت آب و فاضلاب تسریع و حداکثر تا پایان سال جاری بخش از آن تأمین شود.

شایان ذکر است عملیات حفاری مسیر در دو محور کهک و ونارچ در حال انجام بوده و پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد و عملیات لوله‌گذاری نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfxvd0.w6dxcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما