پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 20682

دیدار با خانواده 600 شهید قمی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان قم دیدار با خانواده 600 شهید را از دیگر برنامه‌های انجام شده ویژه این ایام دانست و تاکید کرد: امیدواریم که مراسم‌های روز بزرگداشت شهدا با شکوه برگزار شود.
دیدار با خانواده 600 شهید قمی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا
به گزارش قم نيوز، سید جواد هاشمی صبح امروز در حاشیه بازدید استاندار قم از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنانی با اشاره به نام‌گذاری ۲۲ اسفند به نام روز شهدا بیان کرد: این نام‌گذاری و اقدام ارزنده از سال ۸۳ انجام شده است و هر سال شاهد هستیم که روز بزرگداشت شهدا با شکوه بیشتری در کشور برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از استاندار قم به دلیل توجه به روز شهدا و برنامه‌های درنظر گرفته شده در این روز اظهار کرد: این اقدام یک الگوی عملی برای همه دستگاه‌های اجرایی استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اینکه به مناسبت فرا رسیدن روز شهدا برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در سطح استان انجام شده است، تاکید کرد: امروز و همزمان با روز بزرگداشت شهدا مراسم ویژه تجلیل از پیشکسوتان و خادمان فرهنگ ایثار و شهادت در قم برگزار می‌شود.

وی همچنین به رونمایی از تمبر یادبود ۴۵۰۰ شهید استان اشاره کرد و افزود: مراسم رونمایی نیز عصر امروز برگزار می‌شود.

هاشمی دیدار با خانواده ۶۰۰ شهید را از دیگر برنامه‌های انجام شده ویژه این ایام دانست و بیان کرد: امیدواریم که مراسم‌های روز بزرگداشت شهدا با شکوه برگزار شود.

در پایان این مراسم استاندار قم، معاونان استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و معاونان و مدیران بنیاد شهید استان با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchi-ni.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما