پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 20993

ذوب آهن را در ورزشگاه یادگار امام قم می‌بریم

قم نيوز : قم نیوز:كاپيتان تيم فوتبال صباي قم گفت: در ديدار برابر ذوب آهن اصفهان فقط تلاش می کنیم كه اين تيم را در ورزشگاه یادگار امام قم مغلوب کنیم.
ذوب آهن را در ورزشگاه یادگار امام قم می‌بریم
به گزارش قم نیوز، مرتضي كاشي با مهم دانستن امتیازات هر سه بازی آتی صبا، تصریح کرد: شرايط تيم خوب است و به عنوان كاپيتان تيم يقين دارم كه در ديدار حساس هفتم فروردین ماه برابر ذوب آهن اصفهان بازي بسيار خوبي را به نمايش خواهيم گذشت تا به سه امتياز دست پیدا کنیم.

وي بیان داشت: ترديدي نداريم كه در ديدار‌هاي اخير تنها بدشانسي و استفاده نكردن از موقعيت‌هاي خوبي كه مقابل دروازه حریفان نصيب ما مي‌شود، عامل باخت برابر پرسپولیس تهران و همچنين تساوي برابر راه آهن سورینت و استقلال صنعتی خوزستان بود وگرنه صباي قم تيمي است كه انشاءلله با با انجام یک بازی خوب و منطقی بزرگي خود را برابر ذوب آهن اصفهان نشان مي‌دهد.

كاپيتان تيم فوتبال صباي قم افزود: تيم ما با رفع مشکلات مالی تمرينات بسيار خوبي را پشت سر گذاشته است و زير نظر كادر فني شيوه بازي در مقابل ذوب آهن اصفهان را تمرين كرده‌ايم تا بتوانيم در اين ديدار حساس داخل خانه به نتيجه لازم كه براي ما بسيار هم ضروري است، دست يابيم.

وي خاطرنشان كرد: باید سعی کنیم در بازی با ذوب آهن اصفهان كه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار خواهد شد، كنترل بازي در دست ما باشد و از موقعيت‌هايی که مقابل دروازه حريف ايجاد می کنیم خوب بهره ببریم تا با سه امتیاز این دیدار با خیال راحت به دیدار مس و سایپا برویم.

كاشي بيان داشت: با توجه به اينكه بايد براي بهبود موقعيت تيم در جدول رده‌بندي به سه امتياز اين بازي دست يابيم، در ديدار هفته بیست و هشتم مي‌خواهيم با ارائه يك بازي خوب و هجومي، در نهايت پيروز ميدان باشيم و موقعيتمان در جدول رده‌بندي را تثبيت كنيم.

وي با اشاره به آمادگی روحي و جسماني بازیکنان صبا تصريح كرد: مشكل تيم ما در هفته‌هاي اخير مصدوميت و محروميت بازيكنان كليدي است ولی به نظرم در اين بازي نيز كادر فني می تواند از تمام بازیکنان استفاده كند تا بازی را در خانه به سود خود رقم بزنیم.

كاپيتان تيم فوتبال صباي قم با بيان اينكه عبدالصمد مرفاوی به شناخت خوبي از تيم رسيده است، تاكيد كرد: مرفاوی مربي با تجربه‌اي محسوب مي‌شود و شناخت خوبي از تك تك اعضاي تيم به دست آورده و صبا پایان خوشی در لیگ سیزدهم خواهد داشت.

ديدار صباي قم و ذوب آهن اصفهان از هفته بيست و هشتم ليگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ عصر پنجشنبه هفتم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار مي‌شود.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc1oqi.2bqxo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما