دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 9746
با رقابت در پیست ورزشگاه یادگار امام

برترین‌های موتور کراس قهرمانی قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی قم از معرفی برترین‌های مسابقات موتورسواری قهرمانی استان خبر داد.
برترین‌های موتور کراس قهرمانی قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صالحی اظهار کرد: هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم در راستای توسعه هر چه بیشتر رشته موتورسواری در قم و به خصوص در بین جوانان علاقمند قمی، این رقابت‌ها را به نحوی مطلوب برنامه‌ریزی و برگزار کرد.

وی در ادامه به برگزاری این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و هفته پدافند غیر‌عامل اشاره کرد و افزود: بعد از رقابت جذاب و جالب شرکت کنندگان در این دوره از پیکارها، نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها معرفی شدند و از برترین‌ها تقدیر شد.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم اضافه کرد: این دوره از رقابت‌ها با استقبال بسیار خوب موتورسواران قمی در رشته کراس در حضور مدیرکل پدافند غیر عامل استان قم در سطحی مطلوب از نظر فنی و کیفی برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

وی با اشاره به افراد برتر این مسابقات اظهار داشت: عنوان نخست و مقام قهرمانی نخستین دوره پیکارهای موتور کراس قهرمانی قم به میثم حسن خانی رسید که توانست با عملکرد و امتیاز بهتری نسبت به سایر رقبا در جایگاه اول قرار گیرد.

صالحی خاطرنشان کرد: جدال نزدیک موتورسواران شرکت کننده در این رقابت‌ها، موجب شگفتی حاضران و تماشاگران شده بود و عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی به محسن افتخاری دیگر مدعی شرکت کننده در این دوره از پیکارها رسید.

وی یادآور شد: با معرفی نفرات اول و دوم نخستین رقابت قهرمانی موتور کراس به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در قم، صادق دانش پژوه در جایگاه سوم ایستاد تا به این شکل برترین‌های این دوره از پیکارها معرفی و تقدیر شوند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات در حالی با یکدیگر به رقابت پرداختند که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت در نظر داریم روز جمعه هفته جاری پیکارهای اتومبیلرانی قهرمانی قم را برگزار کنیم.

وی با اشاره به شیوه برگزاری این مسابقات خاطرنشان کرد: این دوره از پیکارها در رشته اسلالوم روز جمعه نوزدهم آبان‌ماه در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار می‌شود و امیدوارم شاهد رقابت جذابی بین اتومبیلرانان مدعی باشیم.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdch.knwt23nq-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما