شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 6343
مرداد ماه صورت می گیرد؛

بازدید بازرسان AFC از ورزشگاه یادگار امام قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم از حضور بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در قم و بررسی آخرین وضعیت این ورزشگاه خبر داد.
بازدید بازرسان AFC از ورزشگاه یادگار امام قم
به گزارش قم نیوز، توحید محمدی  اظهار کرد: با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال قاره آسیا در نظر دارد هر چه سریع تر فوتبال حرفه ای در کشورهای مختلف آسیایی به استانداردهای مورد نظر این کنفدراسیون برسد، بازرسان AFC برای چهارمین سال متوالی از امکانات کشورمان بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: بعد از سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۹ که کشورمان به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا در لیگ قهرمانان قاره کهن دارای چهار نماینده بود، سال گذشته از نظر بازرسان این کنفدراسیون، برخی تیم‌ها و ورزشگاه‌های کشورمان از استاندارد لازم برخوردار نبودند و به همین دلیل سهمیه ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کمی مورد تأثیر قرار گرفت و دو سهمیه مستقیم ایران باید در پلی آف شرکت کنند.

شانس ایران برای کسب مجدد چهار سهمیه مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا
مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم، تصریح کرد: با این حال هنوز هم این شانس برای فوتبال کشورمان وجود دارد که با استاندارسازی ورزشگاه ها و برآورده کردن خواسته های AFC در بازدیدی که سه ماه آینده از باشگاه های ایرانی صورت می گیرد، بار دیگر نظر مسوولان این کنفدراسیون را جلب کند.

وی تاکید کرد: برای این منظور بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در مرداد ماه به کشورمان سفر خواهند کرد و بعد از بازدید از امکانات تمام باشگاه های لیگ برتری و ورزشگاه های میزبان بازی های لیگ برتر، نظر خود را در خصوص احتمال بازگشت چهار سهمیه مستقیم ایران در لیگ قهرمانان اعلام خواهند کرد.

محمدی عنوان داشت: با توجه به اینکه صبای قم در آستانه کسب یکی از سهمیه های فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا قرار دارد، امیدواریم این اتفاق مهم و خوشحال کننده در بازدید مرداد ماه ناظران AFC به وقوع بپیوندد.

نیازهای ضروری مورد نظر بازرسان AFC را برآورده خواهیم کرد
وی تصریح کرد: اقدامات لازم برای کسب این آمادگی بلافاصله پس از اطلاع از زمان حضور ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران، انجام شده است و با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان تمام نیازهای ضروری که قطعا مورد نظر ناظران AFC هست را برآورده خواهیم کرد.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم ادامه داد: یکی از مهمترین مسائل و مواردی که بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا بر روی آن تاکید دارند، موضوع ورزشگاه های تیم های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران است که از این نظر، صبای قم با داشتن مجموعه بزرگ و مجهز ورزشی یادگار امام یکی از تیم های موفق لیگ برتر است.

سرپرست باشگاه صبای قم ابراز داشت: در واقع از سال ۸۷ که تیم فوتبال صبای قم نماینده کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بود، تلاش و تکاپوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم سبب شد تا این ورزشگاه به بهترین شکل ممکن آماده بازی های لیگ قهرمانان شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.kn-t23nxxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما