سه شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 2100

بازنشستگان اداره کل کار قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: طی مراسمی بازنشستگان حوزه کار و تعاون قم از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم تکریم و تجلیل شدند.
بازنشستگان اداره کل کار قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز، حسن رحمانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در این مراسم به جایگاه و مقام بازنشستگان اشاره کرد و گفت: این مراسم به پاس سال‌ها تلاش و کوشش شما و بهانه‌ای برای با هم بودن و زنده کردن خاطره و روزی فراموش نشدنی و به یادماندنی است.

وی اضافه کرد: جایگاه و شان بازنشستگان به دلیل نقش و خدمات ارزنده‌ای که در طول دوران خدمت خود ارائه کرده‌اند قابل تقدیر و احترام است و چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از ۳۰ سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به خلق خدا گذرانده و در راستای تحقق اهداف سازمان، خالصانه و صادقانه از هیچ کوششی دریغ نورزیده‌اند.

‌مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان اینکه انسان به دنبال کسب کمال است، افزود: کسب فضایل معنوی، عبادت پروردگار، خدمت به بندگان خدا، انجام خدمت خالصانه و بی‌منت از جمله اموری است که در قرب انسان به پروردگار موثر است و اینکه خداوند خدمتگزاری به مردم و اجابت حوائج مردم را به دست ما قرار داده نیز از نعمت‌های الهی است که باید از این بابت خدا را شکر کرد.

وی از بازنشستگان خواست برای پیشبرد بهتر امور از تجربیات موفق و راهنمایی مستمر خود اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بهره مند سازند.

لازم به‌ذکر است که در این مراسم از ۴ نفر از بازنشستگان حوزه تعاون و ۱۵ نفر از بازنشستگان حوزه کار تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.78wbjh8z79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما