دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 21047

اتحاد نماینده قم در مرحله نهایی فوتبال جوانان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال جوانان اتحاد به عنوان نماینده قم در مرحله نهایی مسابقات فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود.
اتحاد نماینده قم در مرحله نهایی فوتبال جوانان کشور شد
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال اتحاد به عنوان قهرمان سال ۹۱ فوتبال باشگاه‌های استان قم در رده سنی جوانان هم اکنون در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و موفق به کسب مجوز حضور در مرحله دوم شده است.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال و با هدف توسعه این رشته ورزشی پر طرفدار، در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به فوتبال در رده‌های سنی پایه شده است و فوتبالیست‌های رده‌های سنی مختلف در قالب لیگ و قهرمانی کشور مسابقات منظمی دارند.

در واقع آنچه که مورد تاکید مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشورهای زیر مجموعه این کنفدراسیون است، دارا بودن باشگاه‌های فوتبال کشورهای آسیایی از تیم‌های مختلف رده‌های سنی پایه است که این امر در کشورمان در این سال‌ها به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

فدراسیون فوتبال نیز مسابقات فوتبال در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید را همانند لیگ‌های رده سنی بزرگسالان در قالب دسته‌های مختلف برگزار می‌کند تا هر زمان که نیاز کادر فنی شد، امکان انتخاب آسان از بازیکنان نخبه فوتبال کشورمان را داشته باشند.

در این سال‌ها از استان قم نیز تیم‌هایی که موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ‌های رده‌های سنی مختلف باشگاه‌های استان شده‌اند، در مسابقات فوتبال لیگ‌های باشگاه‌های کشور حضور یافته‌اند و امسال نیز این اتفاق رخ خواهد داد.

در ماه‌های پایانی سال ۹۲ نیز تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید قم در مسابقات لیگ‌های فوتبال باشگاه‌های کشور حضور یافتند در حالی که نخستین تیم، جوانان اتحاد بود که در لیگ رده سنی جوانان به میدان رفت و توانست مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها تیم فوتبال جوانان اتحاد به عنوان میزبان رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور انتخاب شده بود و بر همین اساس قم میزبان رقابت‌های مقدماتی فوتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور شد و در کنار تیم صبای تهران جواز صعود به مرحله نهایی را به دست آورد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، قرار است دیدارهای مرحله دوم مسابقات منطقه‌ای قهرمانی کشور در رده سنی جوانان در نیمه دوم فروردین ماه به انجام برسد و باشگاه اتحاد قم نیز این روزها تمرینات این تیم را برای حضور موفق در مرحله نهایی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5z0x.yt0fo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما