چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 21097

اتحاد نماینده قم در جام حذفی فوتبال کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال اتحاد با کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم نماینده این استان در بازی‌های جام حذفی سال 1393 کشور شد.
اتحاد نماینده قم در جام حذفی فوتبال کشور شد
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در این دوره در شرایطی با شرکت هشت تیم به انجام رسید که پیش از این نیز تیم‌ها در جریان تصمیم هیئت فوتبال قم برای تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان این بازی‌ها بودند.

بر این اساس تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم به خوبی می‌دانستند که تیم قهرمان به رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان معرفی می‌شود و تیم نایب قهرمان نیز نماینده قم در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر خواهد بود.

دلیل اتخاذ این تصمیم از سوی هیئت فوتبال استان قم برای معرفی تیم نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم به جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، عدم برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری بازی‌های جام حذفی فوتبال قم است.

در لیگی که مدت کوتاهی از زمان پایان آن سپری شده بازی‌های جذابی از سوی تیم‌های شرکت‌کننده به نمایش در آمد و مدعیان جدالی نزدیک و نفسگیر برای کسب عنوان قهرمانی داشتند تا اینکه تیم فوتبال آبادگران در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد تا نماینده قم در لیگ آزادگان شود.

از سوی دیگر تیم فوتبال اتحاد نیز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا با کسب عنوان نایب قهرمانی طبق وعده هیئت فوتبال استان قم، نماینده قم در بازی‌های فصل آینده جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر شود.

تیم فوتبال اتحاد قم به مدیرعاملی حسین قاسمی در حالی به این موفقیت دست یافت که در سال ۱۳۹۲ نیز با توجه به کسب عنوان نایب قهرمانی بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم نماینده قم در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور شد.

فوتبالیست‌های تیم اتحاد قم در جام حذفی سال ۹۲ که سرانجام با قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و صعود این تیم به لیگ قهرمانان آسیا پایان یافت در مرحله نخست به تیم فوتبال اتحاد نوین گلستان نماینده شهرستان اسلامشهر برخورد کرد و با حساب ۳ بر یک در خانه حریف به برتری رسید.

با کسب مجوز صعود به مرحله دوم جام حذفی فوتبال کشور، فوتبالیست‌های اتحاد قم در دور دوم در ورزشگاه تختی قم به مصاف تیم پرسپولیس گرمسار رفتند اما در این دیدار ناباورانه با حساب ۳ بر ۲ شکست خوردند تا از گردونه رقابت‌ها حذف شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciyuar.t1az32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما